Muzyka

To Nie Jest Hip-Hop. Rozmowy II

Powrót
69
Książka

Tabela rozmiarów:

Książka Książka
Opis produktu
Opinie o produkcie
Płatności i wysyłka
Wymiana i zwroty

Książka To Nie Jest Hip-Hop. Rozmowy II.

Liczba stron: 452
Format: 170x245mm
Oprawa: twarda
Rok wydania: 2019

Po sukcesie pierwszej części, którą chwalono m.in. w „Polityce”, „Rzeczpospolitej” czy „Wprost”, już wkrótce ukaże się kontynuacja wyjątkowej książki „To nie jest hip-hop. Rozmowy”. Jacek Baliński oraz Bartek Strowski po raz kolejny zaprosili 20 zasłużonych dla polskiego hip-hopu postaci, by wyciągnąć z nich to, czego nie wyciągnął wcześniej nikt inny.

Lista rozmówców:

Czarny HIFI | donGURALesko | Forin | Holak | KęKę| Staszek Koźlik | Łajzol | Magiera | Matheo | Miuosh | Oskar (PRO8L3M) | Otsochodzi | Jan Porębski | Ras | Sobota | Solar/Białas | Taco Hemingway | Ten Typ Mes | Wilku WDZ | Żyto

Autorzy zadbali o wyselekcjonowanie bardzo różnorodnego grona rozmówców, stąd obok najbardziej popularnych raperów pojawiają się tu znamienite osobistości stojące zazwyczaj na drugim planie. Blisko 70 (!) godzin nagrań przełożyło się na niezwykle obszerną książkę, która poziomem nie tylko dorównuje swojej poprzedniczce, ale wręcz bije ją na głowę.

„Zależało nam z Bartkiem na tym, aby nasi goście czuli się przy nas swobodnie i żeby mogli się otworzyć. Chcieliśmy ich namówić na szczerą i wyczerpującą rozmowę o tych wszystkich czynnikach, które wpływają na to, że każdy z nich jest tak fascynujący i intrygujący. Jestem przekonany, że wspólnymi siłami udało nam się stworzyć coś ważnego” – mówi pomysłodawca i współautor książki Jacek Baliński.

Starannie przeprowadzone i wyczerpujące wywiady nie są jedynym atutem książki; jest ona bowiem atrakcyjna również od strony wizualnej. Autorami analogowych fotografii oraz ilustracji są najlepsi w swoim fachu, odpowiednio: Ania Bystrowska i Jacek Rudzki Znajomy Grafik.


Kod Produktu: 1000099320

Nazwa Produktu: To Nie Jest Hip-Hop. Rozmowy II

Dokładamy wszelkich starań aby paczki wychodziły jak najszybciej. Pracujemy w dni robocze, więc po każdym weekendzie i świętach w pierwszej kolejności wysyłamy zamówienia złożone w dni wolne, które posiadają status ZA POBRANIEM lub OPŁACONE.

Zamówienia, które w opisie zawierają informację o dłuższym czasie dostawy - są to głównie zegarki i słuchawki - wysyłamy po przyjściu produktu od dostawcy.

Zamówienia PreOrder wysyłamy zgodnie z datą podaną w opisie.

Zamówienia ze statusem WYMIANA wysyłamy dopiero po dostarczeniu do nas wymienianego produktu.

Zakupiony towar jest wysyłany kurierem DPD lub Paczkomaty InPost w zależności od wyboru Klienta. Do ceny zamówienia w sklepie należy doliczyć koszty wysyłki.

Koszt przesyłki DPD w obrębie całego kraju jest stały i zależny jedynie od wyboru sposobu płatności i w ramach jednego zamówienia wynosi odpowiednio 10 zł przy przedpłacie14 zł przy pobraniu.
Przedpłaty można dokonać kartą kredytową, przelewem za pośrednictwem serwisu DotPay.

Koszt przesyłki Paczkomaty InPost, w obrębie całego kraju jest stały i w ramach jednego zamówienia wynosi 10 zł. Przy czym zamówienia z usługą logistyczną Paczkomaty InPost realizowane są wyłącznie przy przedpłacie i na terytorium Polski.

Przy zamówieniu na kwotę powyżej 150 zł przesyłka w obrębie całego kraju jest gratis. Przesyłka gratis nie łączy się z promocją dot. kodów rabatowych.
Przesyłka gratis nie dotyczy sprzedaży biletów na imprezy.

Koszt przesyłki zagranicznej wynosi 50 zł. Przy zamówieniu na kwotę powyżej 500 zł przesyłka do krajów Unii Europejskiej jest gratis.
Przesyłka zagraniczna realizowana jest jedynie przy przedpłacie na konto do następujących krajów: Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (bez Kanarów), Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Monako, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
Przedpłaty można dokonać kartą kredytową, przelewem za pośrednictwem serwisów DotPay oraz PayPal.

Do krajów UE nie należą m.in. Szwajcaria, Norwegia, wyspa Man oraz wyspy Normandzkie - nie wysyłamy tam paczek.

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych (chyba, że jest w opisie przedmiotu podany inny termin), czas ten może się wydłużyć w wyniku zdarzeń losowych.
W przypadku przelewu czas liczy się od chwili jego zaksięgowania (zmiany statusu zamówienia na OPŁACONE).

Czas dostawy paczki krajowej przez kuriera wynosi 48h (liczy się od chwili nadania paczki - zmiany statusu zamówienia na: "WYSŁANE" oraz nie dotyczy to dni wolnych od pracy), a paczki zagranicznej od 3 do 5 dni roboczych.

W momencie nadania przesyłki otrzymujesz na adres mailowy informację z numerem przesyłki DPD lub Paczkomaty InPost.

Przesyłkę można monitorować na stronie DPD lub Paczkomaty InPost.
Informacje dotyczące przebiegu paczki widoczne będą z chwilą dotarcia paczki do sortowni firmy kurierskiej, około godzin wieczornych. 
Kurierzy doręczają przesyłki w godzinach swojej pracy (ok. 8:00-18:00).
Nie ma możliwości zastrzegania godzin dostawy, dlatego prosimy o podawanie adresu dostawy gdzie mogą Państwo odebrać paczkę w tym przedziale godzinowym.
Kurierzy zazwyczaj kontaktują się telefonicznie, prosimy również o podawanie właściwych numerów kontaktowych.
Przesyłki kurierskie są dobrze zapakowane (koperty bąbelkowe, kartony) i ubezpieczone.

Jeśli chcesz odesłać do nas towar bądź go wymienić proszę skorzystaj z FORMULARZA ZWROTU lub z FORMULARZ WYMIANY. Więcej informacji znajduje się na zakładkach Zwrot, Wymiana oraz Reklamacja w dziale pomocy

Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań i chcesz go zwrócić? Nic trudnego, masz na to 30 dni!
Zapoznaj się z poniższą instrukcją i dokonaj poprawnego zwrotu

1. Przygotowanie dokumentów
Zacznij od wypełnienia formularza zwrotu znajdującego się poniżej: FORMULARZ ZWROTU
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza prosimy napisać na czystej kartce wymagane informacje sugerując się formularzem.
Warunkiem do zwrotu jest również dowód zakupu (paragon lub faktura), który jest dołączany do każdego produktu.

2. Kompletowanie paczki
Zwracane produkty muszą być nowe i nieużywane , zadbaj również o to aby produkt wrócił do nas w jak najlepszym stanie, szczególną uwagę prosimy zwrócić odsyłając produkty, które mogą łatwo ulec uszkodzeniu np. czapki czy akcesoria.
W przypadku obuwia prosimy nie obklejać oryginalnego opakowania butów taśmą klejącą - karton z obuwiem należy włożyć do innego pudełka. Jeżeli masz problem ze znalezieniem odpowiedniego kartonu wykorzystaj nasze opakowanie.
Oryginalne folie oraz metki nie są wymagane ale będziemy bardzo wdzięczni, jeśli produkt zostanie odesłany wraz z nimi.

3. Wysyłka
Upewnij się, że spełniłeś poprzednie wymogi i w paczce znajduje się formularz, dowód zakupu oraz zwracane produkty. Następnie wyślij paczkę na adres naszej siedziby:
New Media s.c.
ul. Żmigrodzka 249B
51-129 Wrocław
Zadbaj o swoją przesyłkę! W trosce o bezpieczeństwo przesyłanych towarów zalecamy korzystanie z usług firm kurierskich lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

4. Zwrot należności
Pieniądze zwracamy przelewem na konto w możliwie najszybszym czasie, ale nie później niż do 14 dni kalendarzowych, od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.

Copyright © UrbanCity.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

Serwis używa cookies w zakresie określonym w Polityce prywatności. Możesz zmienić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w przeglądarce.

Zamknij