Informacje

Powrót

Pomoc

SKLEP

  1. Czy muszę zakładać konto aby dokonać zakupu w sklepie?
  2. Co oznacza dodaj produkt do ulubionych?
  3. Czy wkładając produkty koszyka rezerwuję towar?
  4. Czy jeśli brak jest danego rozmiaru można liczyć, że się on pojawi wkrótce w sklepie?
  5. Czy dostanę fakturę lub paragon?
  6. Czy istnieje drukowany katalog ofert Waszego sklepu internetowego?
  7. Jak się z nami skontaktować?
  8. Co to jest Kod Rabatowy?
  9. Co to jest Karta Podarunkowa GiftCard?
  10. Jaka jest wartość Karty podarunkowej GiftCard?
  11. Czy za Kartą Podarunkową GiftCard mogę zapłacić za pobraniem?
  12. Jak mogę wykorzystać Kartę Podarunkową GiftCard?
  13. Czy Kartę Podarunkową GiftCard muszę wykorzystać w całości?
  14. Czy prowadzimy sprzedaż hurtową?
  15. Co to znaczy, że cena promocyjna produktu nie podlega dodatkowym obniżkom i kodom rabatowym?
  16. Czy posiadamy sklepy stacjonarne?
  17. Czy uczestniczymy w zewnętrznych programach lojalnościowych?

PRODUKTY

  1. Czy zdjęcia produktów są rzeczywiste?
  2. Czy podane wymiary produktów są rzeczywiste?
  3. Jakie są fasony spodni jeansowych?
  4. Jaka jest długość rękawków w t-shirtach?
  5. Jak mierzona jest długość bluzy/koszulki/spodni?
  6. Jak czyścić czapki z daszkiem?
  7. Jakie czynniki powodują przedwczesne zużycie lub zniszczenie obuwia?
  8. Jak czyścić obuwie?
  9. Jak suszyć obuwie?
  10. Jak czyścić biżuterię?
  11. Jak czyścić kurtki skórzane i futra?
  12. Jak prać spodnie jeansowe?
  13. Jak prać pozostałe produkty?

ZAMÓWIENIE

  1. Czy zamawiany produkt jest dostępny od ręki?
  2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  3. Czy można złożyć zamówienie i opóżnić termin dostawy?
  4. Co to znaczy, że wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych?
  5. Czy koszt przesyłki zależy od wagi przesyłki i od ilości produktów zamawianych?
  6. Czy można odebrać zamówienie osobiście?
  7. Czy wysyłamy zamówienia za granicę?
  8. Czy wysyłamy zamówienia do Anglii, Walii i Szkocji?
  9. Czy można dokonać zamówienia pod inny adres niż adres zamawiającego?
  10. Czy muszę w jakiś sposób potwierdzać zamówienie?
  11. Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?
  12. Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?
  13. Jakie są statusy zamówień i co one oznaczają?
  14. Dlaczego zamówienie zostało anulowane?
  15. Czy można anulować zamówienie?
  16. Czy można wysłać dwa odrębne zamówienia w jednej paczce?
  17. Kiedy obowiązuje darmowa wysyłka?

PŁATNOŚĆ/BEZPIECZEŃSTWO

  1. Czy w cenę wliczony jest podatek VAT?
  2. Czy cena wyświetlana przy danym towarze obejmuje koszt dostawy?
  3. Jakie są możliwe sposoby płatności?
  4. Czy za zakupy mogę zapłacić w późniejszym terminie?
  5. Czy wybierając szybki przelew (np. mTRANSFER) jestem od razu kierowany do strony swojego banku?
  6. Czy płacąc przez serwis DotPay mogę zmienić kwotę wpłaty lub tytuł przelewu?
  7. Jakie są dane do przelewu?
  8. Czy przy płatności kartą kredytową muszę być jej właścicielem?
  9. Czy dane z mojej karty kredytowej są bezpieczne?
  10. Jakie karty kredytowe akceptujecie przy dokonywaniu płatności?
  11. Kiedy ściągana jest należność z karty kredytowej?
  12. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE

  1. Czy można zwrócić zamówione produkty?
  2. Czy wysyłając zwracane produkty muszę je wysłać firmą kurierską?
  3. Czy można wymienić zamówione produkty?
  4. Jak postępować jeśli zamówiony produkt dotrze do mnie w uszkodzonej paczce?
  5. Jak postępować jeśli otrzymano nie ten produkt, który się zamawiało?
  6. Kto ponosi koszty wysyłki reklamowanego produktu?
  7. Czy moja reklamacja zostanie uznana?
  8. Jak postępować jeśli zamówiony produkt uszkodzi się w trakcie użytkowania?

 

SKLEP

Czy muszę zakładać konto aby dokonać zakupu w sklepie?

NIE. Można Produkt kupić bez konieczności zakładania konta. Bez rejestracji nie mamy jednak wglądu w historię zakupów i nie możemy korzystać ze opcji dodawania produktów do ulubionych.

Co oznacza dodaj do ulubionych?

Ulubione to taki tymczasowy koszyk, w którym można umieszczać interesujące nas produkty lecz nie musimy ich od razu kupować. Produkty ulubione zapisują się jeśli jesteśmy zarejestrowani i zalogowani na własne konto.

Czy wkładając produkty do koszyka rezerwuję towar?

NIE. Jedynie finalizacja zamówienia gwarantuje zarezerwowanie produktów, które były w koszyku. Gwarancją poprawnego złożenia zamówienia jest otrzymanie maila z potwierdzeniem oraz nr zamówienia.

Czy jeśli brak jest danego rozmiaru można liczyć, że się on pojawi wkrótce w sklepie?

Wszystkie produkty przychodzą do nas w dostawach co parę dni. Czasami uda się domówić brakujące rozmiary lecz zdarza się to nieczęsto. Najlepiej obserwować to co się pojawia w sklepie przez kanał RSS, lub Newsletter, nie informujemy indywidualnie klientów o dostępności produktów. Poniżej marki, które są regularnie uzupełniane: Urban Classics, SSG (SmokeStory), Elade, Prosto, El Polako, MasterDis, Outsidewear, Kush, R.I.P, MyStars, Equalizer, UrbanCity.

Czy dostanę fakturę lub paragon?

TAK. Do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny. Na życzenie klienta możemy wystawić zamiast paragonu fakturę VAT.

Czy istnieje drukowany katalog ofert Waszego sklepu internetowego?

NIE. Wszystkie dostępne towary są w ofercie sklepu.

Jak się z nami skontaktować?

Mailowo : sklep@urbancity.pl Telefonicznie: 694-671-332. Na maile odpowiadamy w godzinach pracy w dni robocze (pon. 7-16, wt.-czw. 7-15, pt. 7-14).

Co to jest Kod Rabatowy?

Kod Rabatowy to unikalny kod jaki czasami pojawia się na zaprzyjaźnionych z nami portalach internetowych. a także przy różnych akcjach promocyjnych i marketingowych. Wpisanie kodu rabatowego przy składaniu zamówienia umożliwia uzyskanie rabatu w wysokości podanej w informacji towarzyszącej publikacji kodu. Kod rabatowy jest ograniczony czasowo. Zastosowanie kodu rabatowego jest możliwe jedynie w momencie składania zamówienia na stronie Koszyka. Zastosowanie kodu rabatowego wyklucza inne promocje m. in. przysyłki gratis. Niektóre przecenione towary mogą być wyłączone z działania kodu rabatowego wtedy w ich opisie jest informacja: Cena promocyjna produktu - nie podlega dodatkowym obniżkom i kodom rabatowym.

Co to jest Karta Podarunkowa GiftCard?

Karta Podarunkowa GiftCard to doskonały i prosty sposób na zrobienie prezentu bliskiej osobie, bez wychodzenia z domu. Jeśli nie wiemy co się jej konkretnie podoba wykupujemy Kartę Podarunkową o wybranym nominale, wpisujemy dzień w którym karta podarunkowa będzie wysłana do odbiorcy, oraz jego mail. Możemy też dodać parę zdań  życzeń od siebie.

Jaka jest wartość Karty Podarunkowej GiftCard?

Nominał wybiera użytkownik podczas zakupu Karty Podarunkowej i jest on następnie wyróżniony na Karcie Podarunkowej jaką otrzyma bliska nam osoba, którą obdarowaliśmy (w formie elektronicznej/e-mailowej), jak również w potwierdzeniu jakie otrzymuje Zamawiający.
Wyróżniamy nominały 50, 100, 200, 300, 500 i 1000 zł.

Czy za Kartę Podarunkową GiftCard mogę zapłacić za pobraniem?

NIE. Karta Podarunkowa jest aktywowana po dokonaniu przedpłaty przelewem lub kartą kredytową.

Jak mogę wykorzystać Kartę Podarunkową GiftCard?

Należy dokonać zakupów w sklepie www.UrbanCity.pl, czyli dodać wybrane produkty do koszyka, następnie przejść do koszyka, tam pod listą produktów znajduje się opcja  "Korzystam z karty podarunkowej", po kliknieciu w opcjęrozwinie się pole w który należy wpisać otrzymany (e-mailowo) kod oraz go zatwierdzić.
Pamiętaj!
Wartość zamówienia zostaje zmniejszona o wartość wprowadzonej karty, tuż po jego poprawnym zatwierdzeniu.
Na wykorzystanie kodu z Karty Podarunkowej użytkownik ma 6 miesięcy.

Czy Kartę Podarunkową GiftCard muszę wykorzystać w całości?

TAK. Nie ma możliwości zwrotu niewykorzystanej kwoty. Jeśli wartość Karty Podarunkowej jest mniejsza od kwoty zakupów, wówczas użytkownik dopłaca wynikającą różnicę wybierając dostępne formy płatności (pobranie, przelew, karta kredytowa)

Czy prowadzimy sprzedaż hurtową?

TAK. Prowadzimy sprzedaż hurtową wybranych produktów w sklepie. Szczegóły znajdują się na stronie.

Co to znaczy, że cena promocyjna produktu nie podlega dodatkowym obniżkom i kodom rabatowym?

Niektóre znacznie przecenione produkty są wyłączone z dalszych przecen. Oznacza to, że cena która jest podana przy produkcie jest ostateczna. Nie można jej dodatkowo obniżyć stosując np kody rabatowe.

Czy posiadamy sklepy stacjonarne?

NIE. Ze względu na ogromny asortyment, który nie zmieści się w żadnej sensownej powierzchni sprzedażowej, nie posiadamy w tym momencie sklepów stacjonarnych.

Czy uczestniczymy w zewnętrznych programach lojalnościowych?

Wszelkie informacje na temat uczestnictwa sklepu UrbanCity.pl jak i zasad zbierania punktów w systemach PayBack, Lyoness, Vitay uzyskacie bezpośrednio na stronach ich operatorów.

PRODUKTY

Czy zdjęcia produktów są rzeczywiste?

TAK. Zdjęcia wykonujemy sami i staramy się aby jak najbardziej odzwierciedlały wygląd rzeczywisty.

Czy podane wymiary produktów są rzeczywiste?

TAK. Wszystkie produkty mierzymy osobiście aby ułatwić wybór odpowiedniego rozmiaru. Dokładność pomiaru wynosi ±2 cm. Przy wyborze rozmiaru należy brać pod uwagę fakt, że produkty z naturalnych włókien: bawełna, wełna - mogą się skurczyć po pierwszym praniu, w zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%.

Jakie są fasony spodni jeansowych?

Każdy rozmiar spodni ma podane dokładne szerokości nogawek, pozwalając na dobór fasonu do własnych potrzeb. Różne firmy stosują różne nazwy fasonów. Poniżej podajemy stosowaną przez UrbanCity klasyfikację począwszy od najszerszych do najwęższych.

  • Baggy fit - spodnie z szerokimi nogawkami, ulubiony fason rapera.
  • Loose fit - luźne nogawki, ale węższe w porównaniu do Baggy.Classic/Regular/True/Straight fit - jak sama nazwa wskazuje najbardziej klasyczny krój, proste nogawki, ale węższe w porównaniu do Loose.
  • Slim fit - spodnie z wąskimi nogawkami.
  • Skinny fit - bardzo wąskie spodnie opinające ciało tzw rurki.

Jaka jest długość rękawków w t-shirtach?

Poniższa tabela podaje odpowiednio:
długość zewnętrzna (mierzona od kołnierzyka) / wewnętrzna (mierzona od pachy):

  • S: 41-43cm / 15-16cm
  • M: 43-46cm / 16-18cm
  • L: 45-47cm / 17-18cm
  • XL: 46-49cm / 18-20cm
  • 2XL: 49-51cm / 17-20cm
  • 3XL: 50-52cm / 18-20cm
  • 4XL: 52-55cm / 19-20cm
  • 5XL: 53-55cm / 18-20cm
  • 6XL: 56-57cm / 21-22cm

Przy wyborze rozmiaru należy brać pod uwagę fakt, że produkty z naturalnych włókien: bawełna, wełna - mogą się skurczyć po pierwszym praniu, w zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%.

Jak mierzona jest długość bluzy/koszulki/spodni?

Długość bluzy/koszulki jest mierzona od barku bez kaptura lub kołnierza. Całkowita długość spodni mierzona jest wraz ze ściągaczami, gumkami itp. Dokładność pomiaru wynosi ±2 cm. Przy wyborze rozmiaru należy brać pod uwagę fakt, że produkty z naturalnych włókien: bawełna, wełna - mogą się skurczyć po pierwszym praniu, w zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%.

Jak czyścić czapki z daszkiem?

Unikać przemaczania, nie prać w pralce. Nie suszyć na kaloryferze ani suszarką. Używać wilgotnej ściereczki lub szmatki z niewielka ilością detergentu najlepiej korzystać z gotowego zestawu do czyszczenia Cap Cleaner Set.

Jakie czynniki powodują przedwczesne zużycie lub zniszczenie obuwia?

  • użytkowanie obuwia, które jest przemoczone lub przepocone
  • suszenie w pobliżu źródeł ciepła lub na słońcu
  • pranie, czyszczenie w wodzie
  • używanie silnych detergentów, rozpuszczalników
  • użytkowanie obuwia niezgodnie z jego przenaczeniem i narażanie obuwia na uszkodzenia mechaniczne, których producent nie mógł przewidzieć dla danego typu obuwia, np. używanie butów do koszykówki halowej na zewnątrz, uprawianie turystyki górskiej w trampkach itp.
  • nieodpowiednie dobranie obuwia do wielkości lub anatomii stóp
  • zakładanie i zdejmowanie zasznurowanego lub zapiętego obuwia
  • nieprawidłowe użytkowanie ze względu na sezonowość obuwia (np. użytkowanie obuwia letniego zimą)

Jak czyścić obuwie?

  • Obuwie z nubuku/zamszu - brud usuwać dopiero po wyschnięciu suchą gąbką lub ścierką - nie wcierać. Do impregnacji stosować specjalistyczne środki
  • Obuwie ze skóry licowej i skóry ekologicznej - zmywać wigotną gąbką lub ścierką z niewielkim dodatkiem detergentu. Konserwować pastą dobraną do koloru skóry.
  • Obuwie z tworzyw sztucznych - stosować specjalistyczne środki dostosowane do rodzaju tworzywa sztucznego.
  • Sznurówki - brud zawarty w sznurówkach może zniszczyć szlufki. Obuwie rozsznurować i sznurówki wyprać w wodzie z dodatkiem detergentu, pozostawić do wyschnięcia.

Jak suszyć obuwie?

Nie suszyć na kaloryferze ani suszarką. Rozsznurować i pozostawić w przewiewnym miejscu. Do środka można włożyć zmięte gazety, które wchłoną nadmiar wilgoci.

Jak czyścić biżuterię?

Przecierać delikatną szczoteczką, wilgotną ściereczką lub szmatką z niewielka ilością detergentu, lub stosować specjalistyczne środki. Unikać ostrych przedmiotów i środków mogących powodować zarysowania.

Jak czyścić kurtki skórzane i futra?

Kurtki ze skóry prawdziwej i ekologicznej przecierać wilgotną ściereczką lub szmatką z niewielka ilością detergentu. W przypadku większych zabrudzeń czyścić wyłącznie chemicznie.

Futra należy czyścić wyłącznie chemicznie.

Jak prać spodnie jeansowe?

Jeansy należy prać odwrócone na lewą stronę. Prasować również odwrócone na lewą stronę unikając miejsc z nadrukowanymi aplikacjami.
Ciemne jeansy mogą farbować obuwie w trakcie użytkowania - zaleca się przed pierwszym założeniem wyprać spodnie ręcznie z dodatkiem niewielkiej ilości octu spożywczego.Spodnie z surowego jeansu (tzw raw material) mogą barwić jasną odzież mimo tego zabiegu.

Jak prać pozostałe produkty?

Należy stosować się do instrukcji zawartych na metkach. Prasując należy unikać miejsc nadrukowania aplikacji.

ZAMÓWIENIE

Czy zamawiany produkt jest dostępny od ręki?

Wszystkie widoczne w sklepie produkty są dostępne i ich wysyłka jest możliwa w każdej chwili. Wyjątek stanowią produkty w których opisie znajduje się wzmianka o terminie realizacji zamówienia i produkty oznaczone jako PreOrder, których data wysyłki jest ściśle określona.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy od 1 do 2 dni roboczych (chyba, że jest w opisie przedmiotu podany inny termin). W okresie świątecznym, oraz po akcjach promocyjnych typu Black Friday, Cyber Monday lub w wyniku innych zdarzeń losowych czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do 3-4 Dni roboczych. Czas dostawy paczki przez kuriera też wynosi od 1 do 2 dni roboczych w kraju oraz od 3 do 5 dni roboczych dla wysyłki zagranicznej. W przypadku sposobu płatności: przedpłata (wpłata na konto), czas realizacji liczy się od chwili zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie - status zamówienia ulegnie automatycznej zmianie na: "opłacone".

Czy można złożyć zamówienie i opóżnić termin dostawy?

TAK. Należy wówczas wybrać przedpłatę i przelew bankowy. Zamówienie zostanie wysłane po wykonaniu przelewu. Na przelew czekamy 5 dni, po tym czasie zamówienie jest automatycznie anulowane.

Co to znaczy, że wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych?

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w naszej bazie danych są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom.

Czy koszt przesyłki zależy od wagi przesyłki i od ilości produktów zamawianych?

NIE. Koszt przesyłki jest stały i zależny jedynie od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy i wynosi dla przesyłek krajowych UPS odpowiednio 10 zł przy przedpłacie, 14 zł przy pobraniu, oraz 50 zł przy przedpłacie dla wysyłek do krajów UE, oraz USA. Zamawiając spodnie i bluzę w ramach jednego zamówienia za przesyłkę zapłacimy tylko raz. Przesyłka jest darmowa przy zamówieniu krajowym powyżej 150 zł, a dla zamówień zagranicznych powyżej 500 zł.
Przesyłka gratis ozn. obniżenie ceny produktów o wartość kosztów wysyłki. Przesyłka gratis nie łączy się z promocją dot. kodów rabatowych. Przesyłka gratis nie dotyczy sprzedaży biletów na imprezy.

Czy można odebrać zamówienie osobiście?

NIE. Produkty zakupione w sklepie internetowym wysyłamy tylko i wyłącznie kurierem. Nie można ich odebrać ani w siedzibie firmy ani w sklepie stacjonarnym.

Czy wysyłamy zamówienia za granicę?

TAK. Wsysyłka jest możliwa jedynie po przedpłacie na konto. Koszt wysyłki do USA i do krajów UE to 50zł. Wysyłamy przesyłki do następujących krajów: Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (bez Kanarów), Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Monako, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, Stany Zjednoczone. Nie wysyłamy paczek m.in. do Szwajcarii, Norwegii, na wyspę Man oraz wyspy Normandzkie.

Czy wysyłamy zamówienia do Anglii, Walii i Szkocji?

TAK. Anglia, Walia i Szkocja nie są odrębnymi państwami i należą do Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii, w tym celu należy wybrać w polu kraj Great Britain.

Czy można dokonać zamówienia pod inny adres niż adres zamawiającego?

TAK. Wystarczy zaznaczyć przy składaniu zamówienia, że adres wysyłki jest inny od adresu zamawiającego.

Czy muszę w jakiś sposób potwierdzać zamówienie?

NIE. Gwarancją poprawnego złożenia zamówienia jest otrzymanie maila z potwierdzeniem oraz nr zamówienia. Nie ma konieczności dodatkowego potwierdzania zamówień. Może zdarzyć się sytuacja, że pracownik sklepu zadzwoni do Ciebie w celu wyjaśnienia szczegółów zamówienia lub sprawdzenia jego autentyczności. UWAGA! w przypadku wystąpienia problemów technicznych z serwisem DotPay końcowy status zamówienia "W kasie" nie rezerwuje towaru z magazynu. W takim wypadku prosze skontaktuj się z obsługą sklepu w celu wyjasnienia sytuacji, gdyż zamówianie o statusie "W kasie" nie są realizowane.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?

Po złożeniu zamówienia możliwa jest jedynie zmiana danych adresowych. Zmiana zawartości zamówienia, rozmiarów czy też ilości nie jest możliwa. Należy złożyć drugie zamówienie. Proszę się nami skontaktować mailowo: sklep@urbancity.pl, telefonicznie: 694-671-332 w celu anulowania pierwotnego zamówienia. Zmiana danych adresowych możliwa jest przed wysyłką zamówienia.

Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?

TAK. W tym celu proszę niezwłocznie się z nami skontaktować mailowo : sklep@urbancity.pl telefonicznie: 694-671-332. Rezygnacja możliwa jest przed wysyłką zamówienia.

Jakie są statusy zamówień i co one oznaczają?

Statusy zamówień określają stan realizacji zamówienia. W niektórych przypadkach zmiana Statusu zamówienia powoduje wysłanie do Klienta dodatkowej informacji mailowej. Podgląd Statusu zamówienia możliwy jest również dla zarejestrowanych Klientów po uprzednim zalogowaniu się. Poniżej lista i krótki opis niektórych Statusów zamówień:

  • Oczekujące (za pobraniem) - Zamówienia oczekujące na wysyłkę za pobraniem.
  • Opłacone - Zamówienia opłacone oczekują na wysyłkę.
  • Wysłane - Zamówienia wysłane z nadanym nr listu przewozowego.
  • Oczekujące (płatności.pl) - zamówienia oczekujące na wpłatę w serwisie DotPay.
  • Anulowane (płatności.pl) - zamówienia, które nie zostały opłacone w serwisie DotPay w wyznaczonym terminie, lecz cały czas istnieją w systemie i mogą zostać opłacone w najbliższym terminie.
  • Anulowane - zamówienia anulowane przed wysyłką.
  • Nieodebrane - zamówienia wysłane do Klienta, które wróciły do Sklepu nieodebrane przez Klienta.
  • W kasie - roboczy status przejściowy stosowany przed potwierdzeniem zamówienia. Zamówienia ze statusem końcowym W kasie nie rezerwują Produktów na magazynie, oznaczają wystąpienie problemu technicznego i nie są realizowane przez obsługę Sklepu.
  • Wymiana - zamówienie złożone w celu rezerwacji Produktu na Wymianę, zostanie wysłane wtedy gdy dojdzie do Sklepu paczka od Klienta z Produktem/Produktami na Wymianę.

Dlaczego zamówienie zostało anulowane?

Przy wyborze szybkiego przelewu (np. mtransfer) następuje bezpośrednie przekierowanie na stronę banku. W tym momencie należy się zalogować i wykonać przelew. Nie wykonanie przelewu w tym momencie skutkuje anulowaniem zamówienia.
Przy płatności kartą kredytową klient powinien być jednocześnie właścicielem karty kredytowej. Serwis DotPay może anulować zamówienie jeśli jest inaczej.

Czy można anulować zamówienie?

TAK. W tym celu proszę niezwłocznie napisać maila i podać nr zamówienia jakie należy anulować, lub skontaktować się telefonicznie.

Procedura anulowania jest nieodwracalna.

W przypadku wygenerowania numeru listu przewozowego, więc wysłania paczki, jej anulowanie nie będzie możliwe.

Nieodebrane zamówienia wprowadzają ograniczenia przy realizacji kolejnych transakcji.

Czy można wysłać dwa odrębne zamówienia w jednej paczce?

TAK. Forma płatności POBRANIE (płatność przy odbiorze) - niezwłocznie po złożeniu zamówień należy poinformować Dział Obsługi Klienta (e-mailowo bądź telefonicznie) o numerach zamówień jakie należy połączyć.

W przypadku PRZEDPŁATY (przelewu na konto) - łączenie zamówień możliwe jest wyłącznie po zaksięgowaniu pieniędzy (sklep łączy zamówienia ze statusami OPŁACONE). Dlatego niezwłocznie po wykonaniu przelewów należy poinformować Dział Obsługi Klienta (e-mailowo bądź telefonicznie) o numerach zamówień jakie należy scalić.

Powiadomienie obsługi sklepu jest konieczne, gdyż nawet zamówienia złożone w odstępie kilkunastu minut mogą być wysłane niezależnie. Łączenie zamówień odbywa się w godzinach pracy sklepu.

Nie dotyczy zamówień z różnymi formami płatności.

Kiedy obowiązuje darmowa wysyłka?

Minimalna wartość zamówienia, aby promocja mogła się uruchomić to 50 PLN.

Następnie promocja darmowej wysyłki zostanie uwzględniona, jeśli:

  • wartość zamówienia przekracza 150 PLN (przy czym Klient nie skorzystał z kodów rabatowych, bądź nie dokonał zakupu biletów), lub 500 zł (dla wysyłek zagranicznych)
  • Klienta obowiązuje program lojalnościowy,
  • zamówienia zawierają produkty oznaczone na sklepie darmową wysyłką (dot. tylko wysyłek krajowych)

PŁATNOŚĆ/BEZPIECZEŃSTWO

Czy w cenę wliczony jest podatek VAT?

TAK. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

Czy cena wyświetlana przy danym towarze obejmuje koszt dostawy?

NIE. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Koszty dostawy zależą od wyboru sposobu płatności i kuriera i wynoszą odpowiednio 10 zł przy przedpłacie UPS, 14 zł przy pobraniu dla przesyłek krajowych UPS oraz 50 zł przy przedpłacie dla przesyłek do krajów UE oraz do USA. Jeśli wartość zamówienia przekracza 150 zł przesyłka krajowa jest gratis! Dla wysyłek zagranicznych dostawa jest gratis jeśli wartość zamówienia przekracza 500 zł. Przesyłka gratis ozn. obniżenie ceny produktów o wartość kosztów wysyłki. Przesyłka gratis nie łączy się z promocją dot. kodów rabatowych. Przesyłka gratis nie dotyczy sprzedaży biletów na imprezy.

Jakie są możliwe sposoby płatności?

Akceptujemy płatności kartami kredytowymi obsługiwanymi przez firmę DotPay (Visa Classic/Gold, MasterCard, American Express, JCB, PolCard, PBK Styl, EuroCard, Diners Club), przelewami bankowymi i za pobraniem. Przy dokonywaniu płatności proszę nie zmieniać tytułu przelewu ani nic więcej nie dopisywać. Przy zamówieniach zagranicznych akceptujemy również płatności PayPal.

Czy za zakupy mogę zapłacić w późniejszym terminie?

TAK. W takim wypadku należy wybrać jako formę płatności przelew bankowy i wpłaty dokonać w dogodnym terminie. Na płatność czekamy 5 dni od daty zamówienia, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

Czy wybierając szybki przelew (np. mTRANSFER) jestem od razu kierowany do strony swojego banku?

TAK. Po wyborze szybkiego przelewu (np mTransfer) jesteś kierowany bezpośrednio do strony wybranego banku celem natychmiastowego dokonania płatności. Dane dotyczące przelewu, w tym jego tytuł, są generowane za każdym razem automatycznie przez serwis DotPay i nie należy ich zmieniać ani wykorzystywać przy kolejnych zamówieniach składanych w przyszłości.

Czy płacąc przez serwis DotPay mogę zmienić kwotę wpłaty lub tytuł przelewu?

NIE. DotPay posiadają system komputerowy. Kwota przelewu musi się zgadzać z kwotą końcową zamówienia. Tytuł przelewu powinien zawierać tylko unikalny identyfikator typu Id:(numer) wygenerowany podczas dokonywania płatności. Każde odstępstwo od tej reguły generuje błąd systemu i uniemożliwia szybką identyfikację wpłaty.

Jakie są dane do przelewu?

Dane dotyczące przelewu, w tym jego tytuł, są generowane za każdym razem automatycznie przez serwis DotPay i nie należy ich zmieniać ani wykorzystywać przy kolejnych zamówieniach składanych w przyszłości. W przypadku gdy z jakichś względów dane do przelewu nie zostały zachowane płatności można dokonać na poniższe dane:

59 1140 2004 0000 3102 5387 2017
New Media s.c.
Żmigrodzka 249B
51-129 Wrocław

w tytule przelewu proszę koniecznie napisać: SKLEP oraz podać/wpisać, otrzymany w potwierdzeniu, NR ZAMÓWIENIA (pozostałe lub inne informacje nie są uwzględniane!).

When transferring funds from abroad to the mBank account you will need the following information:

Bank name - mBank S.A.
Bank address - Mickiewicza 10
Bank City/Town - Lodz
Bank Postal Code - 90-050
Bank Code (e.g. Sort Code / BLZ / ABA) - 11402004
IBAN - PL59 1140 2004 0000 3102 5387 2017
SWIFT - BREXPLPWMBK

Czy przy płatności kartą kredytową muszę być jej właścicielem?

TAK. Jedynie właściciel karty kredytowej może się nią posługiwać. Dlatego serwis DotPay może anulować zamówienie jeśli te dane się różnią.

Czy dane z mojej karty kredytowej są bezpieczne?

TAK. Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych o karcie kredytowej, jakie są w tej chwili dostępne. Stosowanym protokołem jest SSL. Naszym partnerem w realizacji płatności kartami kredytowymi i płatności on-line jest firma DotPay.

Jakie karty kredytowe akceptujecie przy dokonywaniu płatności?

Akceptujemy płatności kartami kredytowymi obsługiwanymi przez firmę DotPay: Visa Classic/Gold, MasterCard, American Express, JCB, PolCard, PBK Styl, EuroCard, Diners Club.

Kiedy ściągana jest należność z karty kredytowej?

W chwili obecnej obciążenie karty kredytowej następuje w momencie wysłania do nas zamówienia. Karta jest obciążona na kwotę równą wartości towarów w paczce i kosztom dostawy.

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

TAK. W momencie zakładania konta, bądź składania zamówienia przechodzi się na strony szyfrowane protokołem https z certyfikatem bezpieczeństwa firmy Thawte, Mimo tych zabezpieczeń nie zalecamy udostępniania swojego hasła i loginu osobom trzecim.

ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE

Czy można zwrócić zamówione produkty?

TAK. Z produktów zakupionych w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Prosimy tylko aby produkt nie nosił śladów użytkowania, ani nie został w żaden sposób zniszczony. W przypadku słuchawek musi być nienaruszone opakowanie. Zwrócony produkt prosimy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim dowód zakupu (np paragon lubfakturę) oraz wypełniony FORMULARZ ZWROTU (gdy wydrukowanie nie jest możliwe proszę na czystej kartce napisać wymagane w formularzu dane). Pieniądze otrzymasz przelewem do 14 dni od otrzymania przez nas paczki. Oczywiście odsyłasz towar na swój koszt. Przyjmujemy produkty zakupione tylko i wyłącznie w sklepie internetowym. Więcej informacji znajdzesz na stronie pomocy.

Czy wysyłając zwracane produkty muszę je wysłać firmą kurierską?

NIE. Produkty można z powodzeniem wysłać Pocztą Polską, jako paczka lub list polecony bez zadeklarowanej wartości. Najlepiej Produkty zapakować w oryginalne opakowanie w jakim do Ciebie przyszły. Proszę nie wysyłać produktów zwykłym listem. Proszę zachować kwit z poczty jako dowód nadania. Nie można dostarczać do sklepu stacjonarnego produktu zakupionego w internecie.

Czy można wymienić zamówione produkty?

TAK. Produkt można wymienić do 30 dni od daty otrzymania. Warunkiem wymiany jest posiadanie paragonu, który jest dołączany do każdego produktu. Koszt wymiany dla przesyłek krajowych to 10zł (koszt ponownej wysyłki towaru), oraz 50 zł dla przesyłek zagranicznych. Produkt nie może również nosić śladów użytkowania. Zalecamy też aby Produkt był zapakowany w tym samym opakowaniu, w którym do Państwa dotarł. Szczególnie dotyczy to czapek, które wysyłamy w kartonie aby nie uległy odkształceniu. Produkt należy odesłać na adres: New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249B 51-129 Wrocław, włożyć do środka oryginał paragonu, 10 zł oraz wypełniony FORMULARZ WYMIANY (gdy wydrukowanie nie jest możliwe proszę na czystej kartce napisać wymagane w formularzu dane). Można skorzystać z usług Poczty Polskiej, lecz proszę nie wysyłać produktów listem zwykłym. Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Przyjmujemy produkty zakupione tylko i wyłącznie w sklepie internetowym. Produkt na wymianę należy zakupić ponownie w sklepie wybierając opcję wymiana przy finalizacji zamówienia, pozwoli to zarezerwować produkt do czasu nadejścia paczki. Jeśli produkty wymieniane różnią się ceną dopłatę należy włożyć do paczki (+10zł) z kolei nadpłatę zwrócimy w paczce zwrotnej. Wymiany są realizowane od 1 do 3 dni roboczych licząc od daty nadejścia paczki.

Jak postępować jeśli zamówiony produkt dotrze do mnie uszkodzonej paczce?

Wszystkie paczki wysyłane kurierem są ubezpieczone. Paczki są oklejone taśmą firmową. W przypadku gdy stan opakowania budzi wątpliwości proszę otworzyć paczkę i sprawdzic stan produktu przy kurierze. Przed otwarciem paczki należy ją odebrać podpisując się na urządzeniu skanującym. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia kurier ma obowiązek spisać protokół szkody. Kopia Protokołu jak i paczka zostaje u Klienta bez względu na wynik oględzin.

Jak postępować jeśli otrzymano nie ten produkt, który się zamawiało?

W przypadku gdy otrzymany produkt jest niezgodny z umową proszę odesłać przedmiot z paragonem i wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACJI na własny koszt Pocztą Polską (gdy wydrukowanie nie jest możliwe proszę na czystej kartce napisać wymagane w formularzu dane). Proszę nie wysyłać produktów listem zwykłym (zwrócimy koszty wysyłki przedmiotu wg cennika paczek krajowych Poczty Polskiej). Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Kto ponosi koszty wysyłki reklamowanego produktu?

W przypadku uznania reklamacji zwracamy koszty wysyłki jakie ponosi klient do wysokości ustalonej przez cennik dla paczek krajowych Poczty Polskiej. Gdy klient żąda zwrotu pieniędzy traktujemy to jako zwrot - w takim wypadku koszty wysyłek pokrywa klient. Przyjmujemy produkty zakupione tylko i wyłącznie w sklepie internetowym.

Czy moja reklamacja zostanie uznana?

Uznajemy zawsze reklamacje spowodawane wadami ukrytymi, które ujawnią się w trakcie użytkowania. Reklamacja może zostać odrzucona bo np. nie obejmuje naturalnego zużycia Produktów, zmian spowodowanych brakiem regularnej Konserwacji, a także niedostosowaniem się do instrukcji prania. Uszkodzeń aplikacji spowodowanych ich prasowaniem itp. Wybierając rozmiary Produktów należy też brać pod uwagę, że mogą się one skurczyć po pierwszym praniu dotyczy to Produktów z naturalnych włókien: bawełna, wełna - Produkty mogą się skurczyć po pierwszym praniu, w zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%.
Reklamacja obuwia może zostać odrzucona dla:

  • naturalnego zużycia spodów, wytarcia wkładek i wyściółek
  • nierównomiernego zużycia spwodowanego wadami anatomicznymi użytkownika
  • naturalnego zyżucia się materiałów (np ścieranie się lica zamszowego)
  • odbarwienia będącego skutkiem przemoczenia lub przepocenia
  • uszkodzenia mechanicznego spowodowanego czynnikami zewnętrznymi (obicie, otarcie, zerwanie, oderwanie)
  • mechanicznego zużycia sznurówek
  • rozerwania szluwek i prowadnic sznurówek spowodowanego przez brudne lub uszkodzone sznurówki
  • uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem niezgodnym z przenaczeniem, a także użytkowaniem poza sezonem (np letnie obuwie w czasie zimy)
  • uszkodzeń spowodowanych nieprawidłową konserwacją lub suszeniem
Jak postępować jeśli zamówiony produkt uszkodzi się w trakcie użytkowania?

Wszystkie produkty dostępne w sklepie objęte są rękojmią. Jeżeli się zdarzy, że w trakcie użytkowania uwidocznią się jakieś wady ukryte, odeślij go z powrotem na adres: New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249B 51-129 Wrocław. Do paczki prosimy dołączyć otrzymany wraz z przesyłką paragon fiskalny lub fakturę oraz wypełniony FORMULARZ REKLAMACJI (gdy wydrukowanie nie jest możliwe proszę na czystej kartce napisać wymagane w formularzu dane). Przyjmujemy produkty zakupione tylko i wyłącznie w sklepie internetowym. Mamy 14 dni od daty otrzymania produktu na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie produkt oddajemy do oceny bezstronnemu rzeczoznawcy, który orzeka o zasadności reklamacji. W uzasadnionych przypadkach termin roztrzygania reklamacji, może się wydłużyć o czym informujemy klienta mailowo. W przypadku uznania reklamacji usuwamy wady, a jeśli jest to niemożliwe, wymieniamy produkt na pełnowartościowy lub oferujemy do wyboru inny produkt, dostępny w naszym sklepie.

Copyright © UrbanCity.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

Serwis używa cookies w zakresie określonym w Polityce prywatności. Możesz zmienić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w przeglądarce.

Zamknij