Pelle Pelle

F.U. Floyd Harajuku

Powrót
299

Tabela rozmiarów:

32 88 106 82 29 18
34 92 110 85 31 19
36 96 111 86 33 20
38 100 112 87 35 21
42 112 112 87 37 23
Opis produktu
Opinie o produkcie
Płatności i wysyłka
Wymiana i zwroty

Męskie spodnie jeansowe marki Pelle Pelle.

MATERIAŁ: 98% bawełna, 2% elastan
ZDOBIENIA: żakardowa metka, skórzana naszywka

DODATKOWE INFORMACJE:

  • pięć kieszeni - tylne wszyte, przednie ozdobione nitami
  • zapinane na brandowe guziki
  • szlufki wszyte w pasie
  • kontrastowe wykończenia nicią
  • wszyta żakardowa metka
  • stylowe wytarcia materiału na całej powierzchni
  • uszyte z dbałością o szczegóły
  • Model Stanferd [85kg, 185cm] ma na zdjęciu rozmiar 34

Kod Produktu: 1000088857

Dokładamy wszelkich starań aby paczki wychodziły jak najszybciej. Pracujemy w dni robocze, więc po każdym weekendzie i świętach w pierwszej kolejności wysyłamy zamówienia złożone w dni wolne, które posiadają status ZA POBRANIEM lub OPŁACONE.

Zamówienia, które w opisie zawierają informację o dłuższym czasie dostawy - są to głównie zegarki i słuchawki - wysyłamy po przyjściu produktu od dostawcy.

Zamówienia PreOrder wysyłamy zgodnie z datą podaną w opisie.

Zamówienia ze statusem WYMIANA wysyłamy dopiero po dostarczeniu do nas wymienianego produktu.

Zakupiony towar jest wysyłany kurierem DPD. Do ceny zamówienia w sklepie należy doliczyć koszty wysyłki.

Koszt przesyłki DPD w obrębie całego kraju jest stały i zależny jedynie od wyboru sposobu płatności i w ramach jednego zamówienia wynosi odpowiednio 10 zł przy przedpłacie14 zł przy pobraniu.
Przedpłaty można dokonać kartą kredytową, przelewem za pośrednictwem serwisu DotPay.
Przy zamówieniu
 na kwotę powyżej 150 zł przesyłka w obrębie całego kraju jest gratis. Przesyłka gratis nie łączy się z promocją dot. kodów rabatowych.
Przesyłka gratis nie dotyczy sprzedaży biletów na imprezy.

Koszt przesyłki zagranicznej wynosi 50 zł. Przy zamówieniu na kwotę powyżej 500 zł przesyłka do krajów Unii Europejskiej jest gratis.
Przesyłka zagraniczna realizowana jest jedynie przy przedpłacie na konto do następujących krajów: Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (bez Kanarów), Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Monako, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
Przedpłaty można dokonać kartą kredytową, przelewem za pośrednictwem serwisów DotPay oraz PayPal.

Do krajów UE nie należą m.in. Szwajcaria, Norwegia, wyspa Man oraz wyspy Normandzkie - nie wysyłamy tam paczek.

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych (chyba, że jest w opisie przedmiotu podany inny termin), czas ten może się wydłużyć w wyniku zdarzeń losowych.
W przypadku przelewu czas liczy się od chwili jego zaksięgowania (zmiany statusu zamówienia na OPŁACONE).
Czas dostawy
 paczki krajowej przez kuriera wynosi 48h (liczy się od chwili nadania paczki - zmiany statusu zamówienia na: "WYSŁANE" oraz nie dotyczy to dni wolnych od pracy), a paczki zagranicznej od 3 do 5 dni roboczych. W momencie nadania przesyłki otrzymujesz na adres mailowy informację z nr przesyłki DPD.

Przesyłkę można monitorować na stronie DPD.
Informacje dotyczące przebiegu paczki widoczne będą z chwilą dotarcia paczki do sortowni firmy kurierskiej, około godzin wieczornych. 
Kurierzy doręczają przesyłki w godzinach swojej pracy (ok. 8:00-18:00).
Nie ma możliwości zastrzegania godzin dostawy, dlatego prosimy o podawanie adresu dostawy gdzie mogą Państwo odebrać paczkę w tym przedziale godzinowym.
Kurierzy zazwyczaj kontaktują się telefonicznie, prosimy również o podawanie właściwych numerów kontaktowych.
Przesyłki kurierskie są dobrze zapakowane (koperty bąbelkowe, kartony) i ubezpieczone.

Jeśli chcesz odesłać do nas towar bądź go wymienić proszę skorzystaj z FORMULARZA ZWROTU lub z FORMULARZ WYMIANY. Więcej informacji znajduje się na zakładkach Zwrot, Wymiana oraz Reklamacja w dziale pomocy

Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań i chcesz go zwrócić? Nic trudnego, masz na to 30 dni!
Zapoznaj się z poniższą instrukcją i dokonaj poprawnego zwrotu

1. Przygotowanie dokumentów
Zacznij od wypełnienia formularza zwrotu znajdującego się poniżej: FORMULARZ ZWROTU
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza prosimy napisać na czystej kartce wymagane informacje sugerując się formularzem.
Warunkiem do zwrotu jest również dowód zakupu (paragon lub faktura), który jest dołączany do każdego produktu.

2. Kompletowanie paczki
Zwracane produkty muszą być nowe i nieużywane , zadbaj również o to aby produkt wrócił do nas w jak najlepszym stanie, szczególną uwagę prosimy zwrócić odsyłając produkty, które mogą łatwo ulec uszkodzeniu np. czapki czy akcesoria.
W przypadku obuwia prosimy nie obklejać oryginalnego opakowania butów taśmą klejącą - karton z obuwiem należy włożyć do innego pudełka. Jeżeli masz problem ze znalezieniem odpowiedniego kartonu wykorzystaj nasze opakowanie.
Oryginalne folie oraz metki nie są wymagane ale będziemy bardzo wdzięczni, jeśli produkt zostanie odesłany wraz z nimi.

3. Wysyłka
Upewnij się, że spełniłeś poprzednie wymogi i w paczce znajduje się formularz, dowód zakupu oraz zwracane produkty. Następnie wyślij paczkę na adres naszej siedziby:
New Media s.c.
ul. Żmigrodzka 249B
51-129 Wrocław
Zadbaj o swoją przesyłkę! W trosce o bezpieczeństwo przesyłanych towarów zalecamy korzystanie z usług firm kurierskich lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

4. Zwrot należności
Pieniądze zwracamy przelewem na konto w możliwie najszybszym czasie, ale nie później niż do 14 dni roboczych, od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.

Copyright © UrbanCity.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

Serwis używa cookies w zakresie określonym w Polityce prywatności. Możesz zmienić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w przeglądarce.

Zamknij