Pomoc

SKLEP

  1. Czy muszę zakładać konto aby dokonać zakupu w sklepie?
  2. Co oznacza dodaj produkt do ulubionych?
  3. Czy wkładając produkty koszyka rezerwuję towar?
  4. Czy jeśli brak jest danego rozmiaru można liczyć, że się on pojawi wkrótce w sklepie?
  5. Czy dostanę fakturę lub paragon?
  6. Czy istnieje drukowany katalog ofert Waszego sklepu internetowego?
  7. Jak się z nami skontaktować?
  8. Co to jest Kod Rabatowy?
  9. Czy prowadzimy sprzedaż hurtową?
  10. Co to znaczy, że cena promocyjna produktu nie podlega dodatkowym obniżkom i kodom rabatowym?
  11. Czy posiadamy sklepy stacjonarne?
  12. Czy uczestniczymy w zewnętrznych programach lojalnościowych?

PRODUKTY

  1. Czy zdjęcia produktów są rzeczywiste?
  2. Czy podane wymiary produktów są rzeczywiste?
  3. Jakie są fasony spodni jeansowych?
  4. Jaka jest długość rękawków w t-shirtach?
  5. Jak mierzona jest długość bluzy/koszulki/spodni?
  6. Jak czyścić czapki z daszkiem?
  7. Jakie czynniki powodują przedwczesne zużycie lub zniszczenie obuwia?
  8. Jak czyścić obuwie?
  9. Jak suszyć obuwie?
  10. Jak czyścić biżuterię?
  11. Jak czyścić kurtki skórzane i futra?
  12. Jak prać spodnie jeansowe?
  13. Jak prać pozostałe produkty?

ZAMÓWIENIE

  1. Czy zamawiany produkt jest dostępny od ręki?
  2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  3. Czy można złożyć zamówienie i opóźnić termin dostawy?
  4. Co to znaczy, że wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych?
  5. Czy koszt przesyłki zależy od wagi przesyłki i od ilości produktów zamawianych?
  6. Czy można odebrać zamówienie osobiście?
  7. Czy wysyłamy zamówienia za granicę?
  8. Czy muszę w jakiś sposób potwierdzać zamówienie?
  9. Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?
  10. Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?
  11. Jakie są statusy zamówień i co one oznaczają?
  12. Dlaczego zamówienie zostało anulowane?
  13. Czy można anulować zamówienie?
  14. Czy można wysłać dwa odrębne zamówienia w jednej paczce?
  15. Kiedy obowiązuje darmowa wysyłka?

PŁATNOŚĆ/BEZPIECZEŃSTWO

  1. Czy w cenę wliczony jest podatek VAT?
  2. Czy cena wyświetlana przy danym towarze obejmuje koszt dostawy?
  3. Jakie są możliwe sposoby płatności?
  4. Czy za zakupy mogę zapłacić w późniejszym terminie?
  5. Czy płacąc przez serwis Blue Media mogę zmienić kwotę wpłaty lub tytuł przelewu?
  6. Jakie są dane do przelewu?
  7. Czy przy płatności kartą kredytową muszę być jej właścicielem?
  8. Czy dane z mojej karty kredytowej są bezpieczne?
  9. Jakie karty kredytowe akceptujecie przy dokonywaniu płatności?
  10. Kiedy ściągana jest należność z karty kredytowej?
  11. Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

ZWROTY, WYMIANY, REKLAMACJE

  1. Czy można zwrócić zamówione produkty?
  2. Czy wysyłając zwracane produkty muszę je wysłać firmą kurierską?
  3. Jak postępować jeśli zamówiony produkt dotrze do mnie w uszkodzonej paczce?
  4. Jak postępować jeśli otrzymano nie ten produkt, który się zamawiało?
  5. Kto ponosi koszty wysyłki reklamowanego produktu?
  6. Czy moja reklamacja zostanie uznana?
  7. Jak postępować jeśli zamówiony produkt uszkodzi się w trakcie użytkowania?

SKLEP

Czy muszę zakładać konto aby dokonać zakupu w sklepie?

NIE. Można Produkt kupić bez konieczności zakładania konta. Bez rejestracji nie mamy jednak wglądu w historię zakupów i nie możemy korzystać ze opcji dodawania produktów do ulubionych, czy wygodnej i prostej realizacji zwrotu.

Co oznacza dodaj do ulubionych?

Ulubione to taki tymczasowy koszyk, w którym można umieszczać interesujące nas produkty lecz nie musimy ich od razu kupować. Produkty ulubione zapisują się jeśli jesteśmy zarejestrowani i zalogowani na własne konto.

Czy wkładając produkty do koszyka rezerwuję towar?

NIE. Jedynie finalizacja zamówienia gwarantuje zarezerwowanie produktów, które były w koszyku. Gwarancją poprawnego złożenia zamówienia jest otrzymanie maila z potwierdzeniem oraz nr zamówienia.

Czy jeśli brak jest danego rozmiaru można liczyć, że się on pojawi wkrótce w sklepie?

Wszystkie produkty przychodzą do nas w dostawach co parę dni. Czasami uda się domówić brakujące rozmiary lecz zdarza się to nieczęsto. Najlepiej skorzystać z 'POWIADOM O DOSTĘPNOŚCI'. Poniżej marki, które są regularnie uzupełniane: Urban Classics, SSG (SmokeStory), Elade, Prosto, El Polako, MasterDis, Outsidewear, Kush, R.I.P, MyStars, Equalizer, UrbanCity.

Czy dostanę fakturę lub paragon?

TAK. Do każdej przesyłki dołączamy fakturę imienną. Na życzenie klienta możemy wystawić fakturę VAT.

Czy istnieje drukowany katalog ofert Waszego sklepu internetowego?

NIE. Wszystkie dostępne towary są w ofercie sklepu.

Jak się z nami skontaktować?

Mailowo : sklep@urbancity.pl Telefonicznie: 694-671-332. Na maile odpowiadamy w godzinach pracy w dni robocze (pon. 7-16, wt.-czw. 7-15, pt. 7-14).

Co to jest Kod Rabatowy?

Kod Rabatowy to unikalny kod jaki czasami pojawia się na zaprzyjaźnionych z nami portalach internetowych. A także przy różnych akcjach promocyjnych i marketingowych. Wpisanie kodu rabatowego przy składaniu zamówienia (KOSZYK) umożliwia uzyskanie rabatu w wysokości podanej w informacji towarzyszącej publikacji kodu. Kod rabatowy jest ograniczony czasowo. Zastosowanie kodu rabatowego jest możliwe jedynie w momencie składania zamówienia na stronie Koszyka. Zastosowanie kodu rabatowego wyklucza inne promocje m. in. przesyłki gratis. Niektóre przecenione towary mogą być wyłączone z działania kodu rabatowego wtedy w ich opisie jest informacja: Cena promocyjna produktu - nie podlega dodatkowym obniżkom i kodom rabatowym.

Czy prowadzimy sprzedaż hurtową?

TAK. Prowadzimy sprzedaż hurtową wybranych produktów w sklepie. Szczegóły na stronie

Co to znaczy, że cena promocyjna produktu nie podlega dodatkowym obniżkom i kodom rabatowym?

Niektóre znacznie przecenione produkty są wyłączone z dalszych przecen. Oznacza to, że cena która jest podana przy produkcie jest ostateczna. Nie można jej dodatkowo obniżyć stosując np. kody rabatowe.

Czy posiadamy sklepy stacjonarne?

NIE. Nie posiadamy w tym momencie sklepów stacjonarnych.

Czy uczestniczymy w zewnętrznych programach lojalnościowych?

Wszelkie informacje na temat uczestnictwa sklepu UrbanCity.pl jak i zasad zbierania punktów w systemach PayBack, Lyoness, Vitay uzyskacie bezpośrednio na stronach ich operatorów.

PRODUKTY

Czy zdjęcia produktów są rzeczywiste?

TAK. Zdjęcia wykonujemy sami i staramy się aby jak najbardziej odzwierciedlały wygląd rzeczywisty.

Czy podane wymiary produktów są rzeczywiste?

TAK. Wszystkie produkty mierzymy osobiście aby ułatwić wybór odpowiedniego rozmiaru. Dokładność pomiaru wynosi ±2 cm. Przy wyborze rozmiaru należy brać pod uwagę fakt, że produkty z naturalnych włókien: bawełna, wełna - mogą się skurczyć po pierwszym praniu, w zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%.

Jakie są fasony spodni jeansowych?

Każdy rozmiar spodni ma podane dokładne szerokości nogawek, pozwalając na dobór fasonu do własnych potrzeb. Różne firmy stosują różne nazwy fasonów. Poniżej podajemy stosowaną przez UrbanCity klasyfikację począwszy od najszerszych do najwęższych.

  • Baggy fit - spodnie z szerokimi nogawkami, ulubiony fason rapera.
  • Loose fit - luźne nogawki, ale węższe w porównaniu do Baggy.Classic/Regular/True/Straight fit - jak sama nazwa wskazuje najbardziej klasyczny krój, proste nogawki, ale węższe w porównaniu do Loose.
  • Slim fit - spodnie z wąskimi nogawkami.
  • Skinny fit - bardzo wąskie spodnie opinające ciało tzw rurki.

Jaka jest długość rękawków w t-shirtach?

Poniższa tabela podaje odpowiednio:
długość zewnętrzna (mierzona od kołnierzyka) / wewnętrzna (mierzona od pachy):

  • S: 41-43 cm / 15-16 cm
  • M: 43-46 cm / 16-18 cm
  • L: 45-47 cm / 17-18 cm
  • XL: 46-49 cm / 18-20 cm
  • 2XL: 49-51 cm / 17-20 cm
  • 3XL: 50-52 cm / 18-20 cm
  • 4XL: 52-55 cm / 19-20 cm
  • 5XL: 53-55 cm / 18-20 cm
  • 6XL: 56-57 cm / 21-22 cm

Przy wyborze rozmiaru należy brać pod uwagę fakt, że produkty z naturalnych włókien: bawełna, wełna - mogą się skurczyć po pierwszym praniu, w zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%.

Jak mierzona jest długość bluzy/koszulki/spodni?

Długość bluzy/koszulki jest mierzona od barku bez kaptura lub kołnierza. Całkowita długość spodni mierzona jest wraz ze ściągaczami, gumkami itp. Dokładność pomiaru wynosi ±2 cm. Przy wyborze rozmiaru należy brać pod uwagę fakt, że produkty z naturalnych włókien: bawełna, wełna - mogą się skurczyć po pierwszym praniu, w zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%.

Jak czyścić czapki z daszkiem?

Unikać przemaczania, nie prać w pralce. Nie suszyć na kaloryferze ani suszarką. Używać wilgotnej ściereczki lub szmatki z niewielka ilością detergentu najlepiej korzystać z gotowego zestawu do czyszczenia Cap Cleaner Set.

Jakie czynniki powodują przedwczesne zużycie lub zniszczenie obuwia?

  • użytkowanie obuwia, które jest przemoczone lub przepocone
  • suszenie w pobliżu źródeł ciepła lub na słońcu
  • pranie, czyszczenie w wodzie
  • używanie silnych detergentów, rozpuszczalników
  • użytkowanie obuwia niezgodnie z jego przeznaczeniem i narażanie obuwia na uszkodzenia mechaniczne, których producent nie mógł przewidzieć dla danego typu obuwia, np. używanie butów do koszykówki halowej na zewnątrz, uprawianie turystyki górskiej w trampkach itp.
  • nieodpowiednie dobranie obuwia do wielkości lub anatomii stóp
  • zakładanie i zdejmowanie zasznurowanego lub zapiętego obuwia
  • nieprawidłowe użytkowanie ze względu na sezonowość obuwia (np. użytkowanie obuwia letniego zimą)

Jak czyścić obuwie?

  • Obuwie z nubuku/zamszu - brud usuwać dopiero po wyschnięciu suchą gąbką lub ścierką - nie wcierać. Do impregnacji stosować specjalistyczne środki
  • Obuwie ze skóry licowej i skóry ekologicznej - zmywać wilgotną gąbką lub ścierką z niewielkim dodatkiem detergentu. Konserwować pastą dobraną do koloru skóry.
  • Obuwie z tworzyw sztucznych - stosować specjalistyczne środki dostosowane do rodzaju tworzywa sztucznego.
  • Sznurówki - brud zawarty w sznurówkach może zniszczyć szlufki. Obuwie rozsznurować i sznurówki wyprać w wodzie z dodatkiem detergentu, pozostawić do wyschnięcia.

Jak suszyć obuwie?

Nie suszyć na kaloryferze ani suszarką. Rozsznurować i pozostawić w przewiewnym miejscu. Do środka można włożyć zmięte gazety, które wchłoną nadmiar wilgoci.

Jak czyścić biżuterię?

Przecierać delikatną szczoteczką, wilgotną ściereczką lub szmatką z niewielka ilością detergentu, lub stosować specjalistyczne środki. Unikać ostrych przedmiotów i środków mogących powodować zarysowania.

Jak czyścić kurtki skórzane i futra?

Kurtki ze skóry prawdziwej i ekologicznej przecierać wilgotną ściereczką lub szmatką z niewielka ilością detergentu. W przypadku większych zabrudzeń czyścić wyłącznie chemicznie.

Futra należy czyścić wyłącznie chemicznie.

Jak prać spodnie jeansowe?

Jeansy należy prać odwrócone na lewą stronę. Prasować również odwrócone na lewą stronę unikając miejsc z nadrukowanymi aplikacjami.
Ciemne jeansy mogą farbować obuwie w trakcie użytkowania - zaleca się przed pierwszym założeniem wyprać spodnie ręcznie z dodatkiem niewielkiej ilości octu spożywczego. Spodnie z surowego jeansu (tzw. raw material) mogą barwić jasną odzież mimo tego zabiegu.

Jak prać pozostałe produkty?

Należy stosować się do instrukcji zawartych na metkach. Prasując należy unikać miejsc nadrukowania aplikacji.

ZAMÓWIENIE

Czy zamawiany produkt jest dostępny od ręki?

Wszystkie widoczne w sklepie produkty są dostępne i ich wysyłka jest możliwa w każdej chwili. Wyjątek stanowią produkty w których opisie znajduje się wzmianka o terminie realizacji zamówienia i produkty oznaczone jako PreOrder, których data wysyłki jest ściśle określona.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy od 1 do 2 dni roboczych (chyba, że jest w opisie przedmiotu podany inny termin). W okresie świątecznym, oraz po akcjach promocyjnych typu Black Friday, Cyber Monday lub w wyniku innych zdarzeń losowych czas realizacji zamówienia może się wydłużyć do 3-4 Dni roboczych.Czas dostawy paczki przez kuriera też wynosi od 1 do 2 dni roboczych w kraju oraz od 3 do 5 dni roboczych dla wysyłki zagranicznej. W przypadku sposobu płatności: przedpłata (wpłata na konto), czas realizacji liczy się od chwili zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie - status zamówienia ulegnie automatycznej zmianie na: "OPŁACONE".

Czy można złożyć zamówienie i opóźnić termin dostawy?

TAK. Należy wówczas wybrać przedpłatę i przelew bankowy. Zamówienie zostanie wysłane po wykonaniu przelewu. Na przelew czekamy 5 dni, po tym czasie zamówienie jest automatycznie anulowane.

Co to znaczy, że wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych?

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w naszej bazie danych są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom.

Czy koszt przesyłki zależy od wagi przesyłki i od ilości produktów zamawianych?

NIE. Koszt przesyłki jest stały i zależny jedynie od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy i wynosi dla przesyłek krajowych odpowiednio 10 zł przy przedpłacie, 14 zł przy pobraniu, oraz 50 zł przy przedpłacie dla wysyłek do krajów UE. Zamawiając spodnie i bluzę w ramach jednego zamówienia za przesyłkę zapłacimy tylko raz. Przesyłka jest darmowa przy zamówieniu krajowym powyżej 100 zł.
Przesyłka gratis oznacza obniżenie ceny produktów o wartość kosztów wysyłki. Przesyłka gratis nie łączy się z promocją dot. kodów rabatowych. Przesyłka gratis nie dotyczy sprzedaży biletów na imprezy.

Czy można odebrać zamówienie osobiście?

NIE. Produkty zakupione w sklepie internetowym wysyłamy tylko i wyłącznie kurierem. Nie można ich odebrać ani w siedzibie firmy ani w sklepie stacjonarnym.

Czy wysyłamy zamówienia za granicę?

[z przyczyn technicznych chwilowo wstrzymane] Standartdowo wysyłka jest możliwa jedynie po przedpłacie na konto. Koszt wysyłki do krajów UE to 50zł. Wysyłamy przesyłki do następujących krajów: Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (bez Kanarów), Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Monako, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy. Nie wysyłamy paczek m.in. do Szwajcarii, Norwegii, na wyspę Man oraz wyspy Normandzkie.

Czy muszę w jakiś sposób potwierdzać zamówienie?

NIE. Gwarancją poprawnego złożenia zamówienia jest otrzymanie maila z potwierdzeniem oraz nr zamówienia. Nie ma konieczności dodatkowego potwierdzania zamówień. Może zdarzyć się sytuacja, że pracownik sklepu zadzwoni do Ciebie w celu wyjaśnienia szczegółów zamówienia lub sprawdzenia jego autentyczności.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości edycji zamówienia. Proszę się nami skontaktować mailowo: sklep@urbancity.pl, najlepiej telefonicznie 694-671-332 w celu anulowania pierwotnego zamówienia. Po czym można złozyć nowe zamówienia. Zmiana danych adresowych możliwa jest wyłącznie przed przyjęciem zamówienia do realizacji.

Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?

NIE. Niestety nie ma możliwości anulacji zamówienia, które jest procesowane. Anulacji zamówienia należy dokonać przed przyjęciem zamówienia do realizacji.

Jakie są statusy zamówień i co one oznaczają?

Statusy zamówień określają stan realizacji zamówienia. W niektórych przypadkach zmiana Statusu zamówienia powoduje wysłanie do Klienta dodatkowej informacji mailowej. Podgląd Statusu zamówienia możliwy jest również dla zarejestrowanych Klientów po uprzednim zalogowaniu się. Poniżej lista i krótki opis niektórych Statusów zamówień:

  • powiadomienie o złożeniu zamówienie - zamówienie jakie wpadło do systemu i oczekuje na realizację, którego zmiana danych adresowych lub anulowanie jest możliwe
  • przyjęte do realizacji - zamówienie, które zostało opłacone lub jest za pobraniem, a które już jest przetwarzane i przygotowywane przez obsługę sklepu, nie podlega modyfikacji
  • WYSŁANO - informacje do Klienta, że jest zamówienie zostało obsłużone przez pracowników sklepu i wysłane, powiadomienie zawiera również numer listu przewozowego
  • ANULOWANO - zamówienia anulowane
  • NIEODEBRANE - zamówienie, którego Klient nie odebrał i wróciło do sklepu - nie będzie ponownie realizowane
  • ZREALIZOWANO - zamówienie, które zostało obsłużone, doręczone do Klienta oraz do którego wystawiono dokument sprzedaży

Dlaczego zamówienie zostało anulowane?

Najczęściej dzieje się tak na życzenie Klienta, w wyniku nieprawidłowości magazynowych o których Klient jest każdorazowo informowany przez pracownika sklepu. Oraz w przypadku nieopłacenia zamówienia w regulaminowym czasie.

Czy można anulować zamówienie?

Tak, jeśli zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji. W tym celu proszę niezwłocznie napisać maila i podać nr zamówienia jakie należy anulować, a najlepiej skontaktować się telefonicznie z Obsługą Sklepu nim zamówienie zostanie przyjęte do realizacji, czas ma tu znaczenie. Procedura anulowania jest nieodwracalna. W przypadku wygenerowania numeru listu przewozowego, więc wysłania paczki, jej anulowanie nie będzie możliwe. Nieodebrane zamówienia wprowadzają ograniczenia przy realizacji kolejnych transakcji.

Czy można wysłać dwa odrębne zamówienia w jednej paczce?

TAK, niezwłocznie po złożeniu zamówień należy poinformować Dział Obsługi Klienta (e-mailowo bądź telefonicznie) o numerach zamówień jakie należy połączyć. Powiadomienie obsługi sklepu jest konieczne, gdyż nawet zamówienia złożone w odstępie kilkunastu minut mogą być wysłane niezależnie. Łączenie zamówień odbywa się w godzinach pracy sklepu.

Kiedy obowiązuje darmowa wysyłka?

Minimalna wartość zamówienia, aby promocja mogła się uruchomić to 50 PLN. Następnie promocja darmowej wysyłki zostanie uwzględniona, jeśliwartość zamówienia przekracza 100 PLN (przy czym Klient nie skorzystał z kodów rabatowych, bądź nie dokonał zakupu biletów).

PŁATNOŚĆ/BEZPIECZEŃSTWO

Czy w cenę wliczony jest podatek VAT?

TAK. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

Czy cena wyświetlana przy danym towarze obejmuje koszt dostawy?

NIE. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Koszty dostawy zależą od wyboru sposobu płatności i kuriera i wynoszą odpowiednio 10 zł przy przedpłacie, 14 zł przy pobraniu dla przesyłek krajowych oraz 50 zł przy przedpłacie dla przesyłek do krajów UE. Jeśli wartość zamówienia przekracza 100 zł przesyłka krajowa jest gratis! Przesyłka gratis oznacza obniżenie ceny produktów o wartość kosztów wysyłki. Przesyłka gratis nie łączy się z promocją dot. kodów rabatowych. Przesyłka gratis nie dotyczy sprzedaży biletów na imprezy.

Jakie są możliwe sposoby płatności?

Akceptujemy płatności kartami kredytowymi obsługiwanymi przez firmę DotPay (Visa Classic/Gold, MasterCard, American Express, JCB, PolCard, PBK Styl, EuroCard, Diners Club), przelewami bankowymi i za pobraniem. Przy dokonywaniu płatności proszę nie zmieniać tytułu przelewu ani nic więcej nie dopisywać. Przy zamówieniach zagranicznych akceptujemy również płatności PayPal.

Czy za zakupy mogę zapłacić w późniejszym terminie?

TAK. W takim wypadku należy wybrać jako formę płatności przelew bankowy i wpłaty dokonać w dogodnym terminie. Na płatność czekamy 5 dni od daty zamówienia, po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.

Czy płacąc przez serwis Blue Media mogę zmienić kwotę wpłaty lub tytuł przelewu?

NIE. Kwota przelewu musi się zgadzać z kwotą końcową zamówienia. Tytuł przelewu powinien zawierać tylko unikalny identyfikator typu Id:(numer) wygenerowany podczas dokonywania płatności. Każde odstępstwo od tej reguły generuje błąd systemu i uniemożliwia szybką identyfikację wpłaty.

Jakie są dane do przelewu?

Dane dotyczące przelewu, w tym jego tytuł, są generowane za każdym razem automatycznie przez serwis Blue Media i nie należy ich zmieniać ani wykorzystywać przy kolejnych zamówieniach składanych w przyszłości. W przypadku gdy z jakichś względów dane do przelewu nie zostały zachowane płatności można dokonać na poniższe dane:

59 1140 2004 0000 3102 5387 2017
New Media s.c.
Żmigrodzka 249 B
51-129 Wrocław

w tytule przelewu proszę koniecznie napisać: SKLEP oraz podać/wpisać, otrzymany w potwierdzeniu, NR ZAMÓWIENIA (pozostałe lub inne informacje nie są uwzględniane!).

When transferring funds from abroad to the mBank account you will need the following information:

Bank name - mBank S.A.
Bank address - Mickiewicza 10
Bank City/Town - Lodz
Bank Postal Code - 90-050
Bank Code (e.g. Sort Code / BLZ / ABA) - 11402004
IBAN - PL59 1140 2004 0000 3102 5387 2017
SWIFT - BREXPLPWMBK

Czy przy płatności kartą kredytową muszę być jej właścicielem?

TAK. Jedynie właściciel karty kredytowej może się nią posługiwać. Dlatego serwis Blue Media może anulować zamówienie jeśli te dane się różnią.

Czy dane z mojej karty kredytowej są bezpieczne?

TAK. Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych o karcie kredytowej, jakie są w tej chwili dostępne. Stosowanym protokołem jest SSL. Naszym partnerem w realizacji płatności kartami kredytowymi i płatności on-line jest firma Blue Media.

Jakie karty kredytowe akceptujecie przy dokonywaniu płatności?

Akceptujemy płatności kartami kredytowymi obsługiwanymi przez firmę Blue Media

Kiedy ściągana jest należność z karty kredytowej?

W chwili obecnej obciążenie karty kredytowej następuje w momencie wysłania do nas zamówienia. Karta jest obciążona na kwotę równą wartości towarów w paczce i kosztom dostawy.

Czy moje dane osobowe są bezpieczne?

TAK. W momencie zakładania konta, bądź składania zamówienia przechodzi się na strony szyfrowane protokołem https z certyfikatem bezpieczeństwa firmy Thawte, Mimo tych zabezpieczeń nie zalecamy udostępniania swojego hasła i loginu osobom trzecim.

ZWROTY, REKLAMACJE

Czy można zwrócić zamówione produkty?

TAK. Z produktów zakupionych w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Prosimy tylko aby produkt nie nosił śladów użytkowania, ani nie został w żaden sposób zniszczony. W przypadku słuchawek musi być nienaruszone opakowanie. Zwrócony produkt prosimy zaopatrzyć w otrzymany wraz z nim dowód zakupu (fakturę) oraz wypełniony FORMULARZ ZWROTU (gdy wydrukowanie nie jest możliwe proszę na czystej kartce napisać wymagane w formularzu dane). Pieniądze otrzymasz przelewem do 14 dni od otrzymania przez nas paczki. Oczywiście odsyłasz towar na swój koszt. Przyjmujemy produkty zakupione tylko i wyłącznie w sklepie internetowym.

Czy wysyłając zwracane produkty muszę je wysłać firmą kurierską?

NIE. Produkty można z powodzeniem wysłać Pocztą Polską, jako paczka lub list polecony bez zadeklarowanej wartości. Najlepiej Produkty zapakować w oryginalne opakowanie w jakim do Ciebie przyszły. Proszę nie wysyłać produktów zwykłym listem. Proszę zachować kwit z poczty jako dowód nadania. Nie można dostarczać do sklepu stacjonarnego produktu zakupionego w Internecie.

Jak postępować jeśli zamówiony produkt dotrze do mnie uszkodzonej paczce?

Wszystkie paczki wysyłane kurierem są ubezpieczone. Paczki są oklejone taśmą firmową. W przypadku gdy stan opakowania budzi wątpliwości proszę otworzyć paczkę i sprawdzić stan produktu przy kurierze. Przed otwarciem paczki należy ją odebrać podpisując się na urządzeniu skanującym. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia kurier ma obowiązek spisać protokół szkody. Kopia Protokołu jak i paczka zostaje u Klienta bez względu na wynik oględzin.

Jak postępować jeśli otrzymano nie ten produkt, który się zamawiało?

W przypadku gdy otrzymany produkt jest niezgodny z umową proszę odesłać przedmiot z paragonem i wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACJI na własny koszt Pocztą Polską (gdy wydrukowanie nie jest możliwe proszę na czystej kartce napisać wymagane w formularzu dane). Proszę nie wysyłać produktów listem zwykłym (zwrócimy koszty wysyłki przedmiotu wg cennika paczek krajowych Poczty Polskiej). Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Kto ponosi koszty wysyłki reklamowanego produktu?

W przypadku uznania reklamacji zwracamy koszty wysyłki jakie ponosi klient do wysokości ustalonej przez cennik dla paczek krajowych Poczty Polskiej. Gdy klient żąda zwrotu pieniędzy traktujemy to jako zwrot - w takim wypadku koszty wysyłek pokrywa klient. Przyjmujemy produkty zakupione tylko i wyłącznie w sklepie internetowym.

Czy moja reklamacja zostanie uznana?

Uznajemy zawsze reklamacje spowodowane wadami ukrytymi, które ujawnią się w trakcie użytkowania. Reklamacja może zostać odrzucona bo np. nie obejmuje naturalnego zużycia Produktów, zmian spowodowanych brakiem regularnej Konserwacji, a także niedostosowaniem się do instrukcji prania. Uszkodzeń aplikacji spowodowanych ich prasowaniem itp. Wybierając rozmiary Produktów należy też brać pod uwagę, że mogą się one skurczyć po pierwszym praniu dotyczy to Produktów z naturalnych włókien: bawełna, wełna - Produkty mogą się skurczyć po pierwszym praniu, w zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%.
Reklamacja obuwia może zostać odrzucona dla:

  • naturalnego zużycia spodów, wytarcia wkładek i wyściółek
  • nierównomiernego zużycia spowodowanego wadami anatomicznymi użytkownika
  • naturalnego zużycia się materiałów (np. ścieranie się lica zamszowego)
  • odbarwienia będącego skutkiem przemoczenia lub przepocenia
  • uszkodzenia mechanicznego spowodowanego czynnikami zewnętrznymi (obicie, otarcie, zerwanie, oderwanie)
  • mechanicznego zużycia sznurówek
  • rozerwania szlufek i prowadnic sznurówek spowodowanego przez brudne lub uszkodzone sznurówki
  • uszkodzeń spowodowanych użytkowaniem niezgodnym z przeznaczeniem, a także użytkowaniem poza sezonem (np. letnie obuwie w czasie zimy)
  • uszkodzeń spowodowanych nieprawidłową konserwacją lub suszeniem
Jak postępować jeśli zamówiony produkt uszkodzi się w trakcie użytkowania?

Wszystkie produkty dostępne w sklepie objęte są rękojmią. Jeżeli się zdarzy, że w trakcie użytkowania uwidocznią się jakieś wady ukryte, odeślij go z powrotem na adres: New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249 B 51-129 Wrocław. Do paczki prosimy dołączyć otrzymany wraz z przesyłką paragon fiskalny lub fakturę oraz wypełniony FORMULARZ REKLAMACJI (gdy wydrukowanie nie jest możliwe proszę na czystej kartce napisać wymagane w formularzu dane). Przyjmujemy produkty zakupione tylko i wyłącznie w sklepie internetowym. Mamy 14 dni od daty otrzymania produktu na rozpatrzenie reklamacji. W tym czasie produkt oddajemy do oceny bezstronnemu rzeczoznawcy, który orzeka o zasadności reklamacji. W uzasadnionych przypadkach termin rozstrzygania reklamacji, może się wydłużyć o czym informujemy klienta mailowo. W przypadku uznania reklamacji usuwamy wady, a jeśli jest to niemożliwe, wymieniamy produkt na pełnowartościowy lub oferujemy do wyboru inny produkt, dostępny w naszym sklepie.