Zwroty

Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań i chcesz go zwrócić? Nic trudnego, masz na to 30 dni!
Zapoznaj się z poniższą instrukcją i zwróć niechciane produkty.

1. Przygotowanie ZWROTU
Zwrot można złożyć za pomocą (przycisk poniżej) formularza on-line:


FORMULARZ ON-LINE


Skorzystać z tej opcji mogą:

  • Klienci niezarejestrowani, tj. nie posiadający konta w serwisie - wystarczy, że w odpowiednim miejscu, w następnym kroku podadzą numer zamówienia wskazany w potwierdzeniu złożenia zamówienia (nie mylić z numerem transakcji nadesłanej przez system płatności) wraz z adresem e-mailowym, na które złożono zamówienie
  • Klienci zarejestrowani, którzy z poziomu Moje Konto → Szczegóły zamówienia → mogą utworzyć informacje klikając przycisk 'Utwórz zgłoszenie'

W następnym kroku należy wybrać typ zgłoszenia, tj.: ZWROT. Po wybraniu typu zgłoszenia ZWROT, wyświetla się lista produktów z zamówienia. Przy odpowiednim produkcie należy kliknąć przycisk 'ZWRÓĆ PRODUKT'. Następnie rozwinie się lista z podsumowaniem zwracanych produktów oraz kosztów do zwrotu.

Po zatwierdzeniu operacji (przejdź dalej) Klient proszony jest o uzupełnienie danych potrzebnych do wykonania operacji:
a) nr konta → dane odbiorcy oraz numer konta
b) powód zwrotu → wybór z rozwijanej listy

Nadmieniamy, że dane Klienta: imię, nazwisko, email, adres, telefon, są uzupełnione automatycznie, niemniej Klient ma możliwość ich edycji a przede wszystkim weryfikacji.

Po uzupełnieniu danych i kliknięciu w przycisk 'ZATWIERDŹ ZWROT', Klient jest przenoszony do widoku podglądu składanego zwrotu. Po kliknięciu w przycisk 'ZAPISZ', operacja zostaje wykonana i zatwierdzona. Prosimy bezwzględnie pamiętać oznaczeniu paczki imieniem i nazwiskiem, aby można ją było łatwo, szybko zidentyfikować i obsłużyć.

Nadmieniamy, że zgłoszenie zwrotu możliwe jest po faktycznym odebraniu paczki i wygenerowaniu przez system rachunku do danego zamówienia.

Dlatego prosimy o cierpliwość, jeśli komunikacja między firmą kurierską (doręczenie paczki, następnie wysłanie powiadomienia do nas) a dostarczeniem rachunku (sklep przyjmuje powiadomienie od firmy transportowej i wysyła rachunek e-mailowo) nieco się wydłuża. Wciąż pracujemy nad rozwojem serwisu i udoskonalamy wszelkie procesy. Za ewentualne trudności przepraszamy.

2. Kompletowanie paczki
Zwracane produkty muszą być nowe i nieużywane , zadbaj również o to aby produkt wrócił do nas w jak najlepszym stanie, szczególną uwagę prosimy zwrócić odsyłając produkty, które mogą łatwo ulec uszkodzeniu np. czapki czy akcesoria.
W przypadku obuwia prosimy nie obklejać oryginalnego opakowania butów taśmą klejącą - karton z obuwiem należy włożyć do innego pudełka. Jeżeli masz problem ze znalezieniem odpowiedniego kartonu wykorzystaj nasze opakowanie.
Oryginalne folie oraz metki nie są wymagane ale będziemy bardzo wdzięczni, jeśli produkt zostanie odesłany wraz z nimi.

3. Wysyłka
Upewnij się, że spełniłeś poprzednie wymogi i w paczce znajdują się zwracane produkty a paczka oznakowanajest imieniem i nazwiskiem. Następnie wyślij paczkę na adres naszej siedziby:

New Media Sławomir Krawczyk sp. k.
ul. Żmigrodzka 249B
51-129 Wrocław


Zadbaj o swoją przesyłkę!
Dopilnuj aby wszelkie oznaczenia były zamieszczone, by dane były czytelne i poprawne, by numer konta był prawidłowy, aby szybko można było zlokalizować paczkę i zrealizować jej zwrot.
W trosce o bezpieczeństwo przesyłanych towarów zalecamy korzystanie z usług firm kurierskich lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem, do paczkomatów oraz produktów dostarczonych osobiście.


4. Zwrot należności
Pieniądze zwracamy przelewem na konto w możliwie najszybszym czasie, ale nie później niż do 14 dni kalendarzowych, od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.