Zwroty

Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań i chcesz go zwrócić? Nic trudnego, masz na to 30 dni!
Zapoznaj się z poniższą instrukcją i dokonaj poprawnego zwrotu

1. Przygotowanie dokumentacji

Zwrot złożysz on-line bez zbędnej dokumentacji, za pomocą dostępnego formularza (dla Klientów niezarejestrowanych) przycisk poniżej:

FORMULARZ ON-LINE

lub z poziomu Moje Konto → Szczegóły Zamówienia → klikając przycisk 'UTWÓRZ ZGŁOSZENIE' (dla Klientów posiadających konto w naszym sklepie).

Pamiętaj o ZATWIERDZENIU i ZAPISANIU ZWROTU, aby operacja była wykonana oraz o oznaczeniu paczki CZYTELNIE NUMEREM ZWROTU wraz z IMIENIEM i NAZWISKIEM na przesyłce zwrotnej, aby można ją było łatwo, szybko zidentyfikować i obsłużyć.

Nadmieniamy, że zgłoszenie zwrotu możliwe jest po faktycznym odebraniu paczki i wygenerowaniu przez system rachunku do danego zamówienia.
Dlatego prosimy o cierpliwość, jeśli komunikacja między firmą kurierską (doręczenie paczki, następnie wysłanie powiadomienia do nas) a dostarczeniem rachunku (sklep przyjmuje powiadomienie od firmy transportowej i wysyła rachunek e-mailowo) nieco się wydłuża. Wciąż pracujemy nad rozwojem serwisu i udoskonalamy wszelkie procesy. Za ewentualne trudności przepraszamy.

2. Kompletowanie paczki
Zwracane produkty muszą być nowe i nieużywane , zadbaj również o to aby produkt wrócił do nas w jak najlepszym stanie, szczególną uwagę prosimy zwrócić odsyłając produkty, które mogą łatwo ulec uszkodzeniu np. czapki czy akcesoria.
W przypadku obuwia prosimy nie obklejać oryginalnego opakowania butów taśmą klejącą - karton z obuwiem należy włożyć do innego pudełka. Jeżeli masz problem ze znalezieniem odpowiedniego kartonu wykorzystaj nasze opakowanie.
Oryginalne folie oraz metki nie są wymagane ale będziemy bardzo wdzięczni, jeśli produkt zostanie odesłany wraz z nimi.

3. Wysyłka
Upewnij się, że spełniłeś poprzednie wymogi i w paczce znajdują się ZWRACANE PRODUKTY a paczka OZNAKOWANA JEST NUMEREM ZWROTU oraz IMIENIEM I NAZWISKIEM. Następnie wyślij paczkę na adres naszej siedziby:

New Media s.c.
ul. Żmigrodzka 249B
51-129 Wrocław


Zadbaj o swoją przesyłkę!
Dopilnuj aby wszelkie oznaczenia były zamieszczone, by dane były czytelne i poprawne, by numer konta był prawidłowy, aby szybko można było zlokalizować paczkę i zrealizować jej zwrot.
W trosce o bezpieczeństwo przesyłanych towarów zalecamy korzystanie z usług firm kurierskich lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem, do paczkomatów oraz produktów dostarczonych osobiście.


4. Zwrot należności
Pieniądze zwracamy przelewem na konto w możliwie najszybszym czasie, ale nie później niż do 14 dni kalendarzowych, od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.