Zwroty

Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań i chcesz go zwrócić?

Nic trudnego, masz na to 30 dni!


1. Przygotuj numer zamówienia wskazany w potwierdzeniu (UC_ _ _ _ _ _ _ _ _ _) oraz adres e-mailowy, który podano przy składaniu zamówienia i przejdź do formularza on-line:

FORMULARZ ON-LINE


Po jego wypełnieniu otrzymasz wiadomość e-mailową i będziesz mógł skończyć zgłoszenie.

Jeśli jednak jesteś Klientem zarejestrowanym działaj szybciej z poziomu Moje Konto → Szczegóły zamówienia → klikając przycisk 'Utwórz zgłoszenie'

Dalej, aby skończyć zgłoszenie wybierz typ zgłoszenia ZWROT, jeśli chcesz zwrotu. Następnie wyświetli się lista produktów z wybranego zamówienia, przy tych gotowych do odesłania kliknij 'ZWRÓĆ PRODUKT'. Listę produktu/-ów do zwrotu należy potwierdzić. Przejdź dalej i uzupełnij potrzebne dane:

a) nr konta 
b) powód zwrotu 

'ZATWIERDŹ ZWROT' a w następnym widoku podglądu, oznacz zgodę i 'ZAPISZ' swój zwrot zachowując jego numer (ZWR_ _ _ _).

Pamiętaj! Zaadresowaną paczkę oznacz imieniem, nazwiskiem, numerem zwrotu (ZWR_ _ _ _) lub/i .pdf ZWROT.

Nadmieniamy, że zgłoszenie zwrotu on-line możliwe jest po faktycznym odebraniu paczki i wygenerowaniu przez system rachunku do danego zamówienia (tj.: faktury). Dlatego prosimy o cierpliwość, jeśli komunikacja między firmą kurierską (doręczenie paczki, następnie wysłanie powiadomienia do nas) a dostarczeniem rachunku (sklep przyjmuje powiadomienie od firmy transportowej i wysyła rachunek e-mailowo) nieco się wydłuża. Wciąż pracujemy nad rozwojem serwisu i udoskonalamy wszelkie procesy. Za ewentualne trudności serdecznie przepraszamy.

2. Kompletowanie paczki
Zadbaj o to aby produkt wrócił do nas w jak najlepszym stanie, szczególną uwagę prosimy zwrócić odsyłając produkty, które mogą łatwo ulec uszkodzeniu np. czapki czy akcesoria.

W przypadku obuwia prosimy nie obklejać oryginalnego opakowania butów taśmą klejącą - karton z obuwiem należy włożyć do innego pudełka. Jeżeli masz problem ze znalezieniem odpowiedniego kartonu wykorzystaj nasze opakowanie. Oryginalne folie oraz metki nie są wymagane ale będziemy bardzo wdzięczni, jeśli produkt zostanie odesłany wraz z nimi.

3. Wysyłka zwrotu

Odeślij zwracane produkty za pośrednictwem WYGODNYCH ZWROTÓW akceptując regulamin tego usługodawcy. Pamiętaj aby nadać przesyłkę musisz zgłosić zwrot poprzez formularz online.

NADAJ PACZKĘ DO SKLEPU

URBANCITY.

Wygodne Zwroty
1

WYPEŁNIJ FORMULARZ NADANIA

Przygotuj wszystkie dane niezbędne do nadania przesyłki zwrotnej. NUMER ZWROTU lub REKLAMACJI zostanie przepisany do formularza nadania. Zachowaj go do oznaczenia przesyłki.

2

SPAKUJ PRODUKTY, KTÓRE CHCESZ ZWRÓCIĆ

Zabezpiecz produkty na czas transportu i oznacz przygotowaną przesyłkę zachowanym NUMEREM ZWROTU lub REKLAMACJI.

3

NADAJ PRZESYŁKE PRZEZ WYGODNE ZWROTY

Skorzystaj z WYGODNE ZWROTY, aby szybko i sprawnie zlecieć odbiór/wysłanie Twojej paczki do sklepu UrbanCity.pl Pamiętaj nadanie paczki mozliwe jest po uprzednim zgłoszeniu zwrotu lub reklamacji.

4

POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od chwili potwierdzenia otrzymania zwrotu. Zwrot środków otrzymasz na ten sam numer konta, z którego dokonano płatności. W przypadku dokonania płatności przy odbiorze podaj swój numer konta w formularzu zwrotu.

Paczkę można nadać również indywidualnie - wybierając dowolnego dostawcę.

Zadbaj o swoją przesyłkę! Upewnij się, że spełniłeś poprzednie wymogi, wszystko jest czytelne, w paczce znajdują się właściwe produkty a sama paczka jest odpowiednio oznaczona (ZWR_ _ _ _). Ślij ją na adres:

New Media Sławomir Krawczyk sp. k.
ul. Żmigrodzka 249B
51-129 Wrocław


W trosce o bezpieczeństwo przesyłanych towarów zalecamy korzystanie z usług firm kurierskich lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem, do paczkomatów oraz produktów dostarczonych osobiście.

4. Zwrot należności
Pieniądze zwracamy przelewem na konto w możliwie najszybszym czasie, ale nie później niż do 14 dni kalendarzowych, od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.