Diamante Wear

Diament Cuff Black

Powrót
59
39
uni

Tabela rozmiarów:

uni uni
Opis produktu
Opinie o produkcie
Płatności i wysyłka
Wymiana i zwroty

Czapka zimowa marki Diamante Materiał: 100% bawełna Rozmiar uniwersalny

Dokładamy wszelkich starań aby paczki wychodziły jak najszybciej. Pracujemy w dni robocze, więc po każdym łykendzie i świętach w pierwszej kolejności wysyłamy zamówienia złożone w dni wolne, które posiadają status ZA POBRANIEM lub OPŁACONE.

Zamówienia, które w opisie zawierają informację o dłuższym czasie dostawy - są to głównie zegarki i słuchawki - wysyłamy po przyjściu produktu od dostawcy.

Zamówienia PreOrder wysyłamy zgodnie z datą podaną w opisie.

Zamówienia ze statusem WYMIANA wysyłamy dopiero po dostarczeniu do nas wymienianego produktu.

Zakupiony towar jest wysyłany kurierem UPS lub Stacją z Paczką. Do ceny zamówienia w sklepie należy doliczyć koszty wysyłki.

Koszt przesyłki UPS w obrębie całego kraju jest stały i zależny jedynie od wyboru sposobu płatności i w ramach jednego zamówienia wynosi odpowiednio 10 zł przy przedpłacie14 zł przy pobraniu.
Koszt przesyłki Stacja z Paczką przy przedpłacie wynosi 4 zł - paczkę odbiera osoba wskazana na zamówieniu na stacji PKN Orlen wybranej przy zamówieniu. Paczka czeka na stacji 3 dni robocze.
Przedpłaty można dokonać kartą kredytową, przelewem za pośrednictwem serwisu PayU.
Przy zamówieniu
 na kwotę powyżej 200 zł przesyłka w obrębie całego kraju jest gratis. Przesyłka gratis nie łączy się z promocją dot. kodów rabatowych. Przesyłka gratis nie dotyczy sprzedaży biletów na imprezy.

Koszt przesyłki zagranicznej wynosi 50 zł. Przy zamówieniu na kwotę powyżej 500 zł przesyłka do USA i do krajów Unii Europejskiej jest gratis.
Przesyłka zagraniczna realizowana jest jedynie przy przedpłacie na konto do następujących krajów: Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (bez Kanarów), Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Monako, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy. Stany Zjednoczone. Przedpłaty można dokonać kartą kredytową, przelewem za pośrednictwem serwisów PayU oraz PayPal. Do krajów UE nie należą m.in. Szwajcaria, Norwegia, wyspa Man oraz wyspy Normandzkie - nie wysyłamy tam paczek.

Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych (chyba, że jest w opisie przedmiotu podany inny termin). W przypadku przelewu czas liczy się od chwili jego zaksięgowania (zmiany statusu zamówienia na OPŁACONE). 
Czas dostawy
 paczki krajowej przez kuriera wynosi 48h (liczy się od chwili nadania paczki - zmiany statusu zamówienia na: "WYSŁANE" oraz nie dotyczy to dni wolnych od pracy), a paczki zagranicznej od 3 do 5 dni roboczych. W momencie nadania przesyłki otrzymujesz na adres mailowy, informację z nr przesyłki o formacie 1Z0V57V7xxxxxxxxxx .

Przesyłkę można monitorować na stronie UPS.
Informacje dotyczące przebiegu paczki widoczne będą z chwilą dotarcia paczki do sortowni firmy kurierskiej, około godzin wieczornych. 
Kurierzy doręczają przesyłki w godzinach swojej pracy (ok. 8:00-18:00). Nie ma możliwości zastrzegania godzin dostawy, dlatego prosimy o podawanie adresu dostawy gdzie mogą Państwo odebrać paczkę w tym przedziale godzinowym.
Kurierzy zazwyczaj kontaktują się telefonicznie, prosimy również o podawanie właściwych numerów kontaktowych.
Przesyłki kurierskie są dobrze zapakowane (koperty bąbelkowe, kartony) i ubezpieczone.

Jeśli chcesz odesłać do nas towar bądź go wymienić proszę skorzystaj z FORMULARZA ZWROTU lub z FORMULARZ WYMIANY. Więcej informacji znajduje się na zakładkach Zwrot, Wymiana oraz Reklamacja w dziale pomocy

Gdy z jakichkolwiek przyczyn zakupiony produkt nie spełnia oczekiwań bez obaw można go zwrócić (czyli odstąpić od umowy). Warunkiem zwrotu jest posiadanie Dowodu zakupu (np paragonu lub faktury), który jest dołączany do każdego produktu. Paragon to mała karteczka z kasy fiskalnej znajdująca się w środku opakowania. Proszę nie mylić go z listem przewozowym naklejonym na opakowaniu. 
Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym i z dołączonym Dowodem zakupu. Przyjmujemy zwroty tylko i wyłącznie na produkty zakupione w sklepie internetowym na stronie UrbanCity.pl. Oderwane metki nie stanowią przeszkody przy zwrocie produktów. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu folii lub usunięciu zabezpieczeń na przykład w przypadku słuchawek musi być nienaruszone opakowanie.  Zalecamy też aby produkt był zapakowany w tym samym opakowaniu w którym do Państwa dotarł. Szczególnie dotyczy to czapek, które wysyłamy w kartonie aby nie uległy odkształceniu.

Produkt zakupiony można zwrócić w przeciągu 30 dni od daty otrzymania. Należy go odesłać na adres: New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249B 51-129 Wrocław. W celu usprawnienia procedury prosimy włożyć do środka oryginał paragonu oraz wypełniony FORMULARZ ZWROTU (jeśli nie ma możliwości wydrukowania formularza proszę napisać na czystej kartce wymagane informacje). Można skorzystać z usług Poczty Polskiej, lecz proszę nie wysyłać produktów listem zwykłym. Uwaga! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Pieniądze zwracamy przelewem na konto do 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. 

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia:
1) w którym Konsument wszedł  w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy - w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy,
2) w którym Konsument wszedł  w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy - w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno,
3) w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie ostatniej partii lub części – w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy dostarczanych partiami lub w częściach,
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować nas, to jest New Media s.c., ul. Żmigrodzka 249B, 51-129 Wrocław, adres poczty elektronicznej (adres e-mail): [email protected], numer telefonu +48 694 671 332, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]  lub pismo wysłane pocztą na adres:New Media s.c.
ul. Żmigrodzka 249B, 51-129 Wrocław z dopiskiem „Odstąpienie”.
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o  decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poni Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem oprócz bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Prosimy odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni na adres:New Media s.c. ul. Żmigrodzka 249B, 51-129 Wrocław z dopiskiem „Odstąpienie”.
Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Zobacz koniecznie

Copyright © UrbanCity.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

Serwis używa cookies w zakresie określonym w Polityce prywatności. Możesz zmienić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w przeglądarce.

Zamknij