W obliczu wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego w naszym kraju jako firma również zdecydowaliśmy się podjąć kroki i potraktować sprawę naszego i Waszego zdrowia na poważnie.
Co to oznacza dla ekipy UrbanCity?
Dla wielu z naszych działów oznacza to pracę zdalną, w miarę możliwości, a dla wszystkich pracowników częste mycie i dezynfekowanie rąk, czyli dbanie o zachowanie higieny w swoim otoczeniu w trosce o siebie i o innych.
Jednocześnie zapewniamy przy tym najwyższą jakość obsługi, jaką w tym czasie możemy zagwarantować i informujemy, że sklep działa bez zmian. Dalej możecie robić zakupy w UrbanCity, a my będziemy realizować Wasze zamówienia.
Ze względu na panującą sytuację radzimy wybierać w tym czasie bezdotykowe opcje płatności za zamówienia. W naszym sklepie bezpieczną obsługę płatności online zapewnia sprawdzona firma Dot Pay. Dodatkowym czynnikiem eliminującym prawdopodobieństwo napotkania osoby chorej jest wybór paczkomatów InPost, których na pewno jest kilka w Twoim rejonie.
Informujemy też, że wydłużyliśmy termin zwrotów i wymian na ten czas do 60 dni. Dodatkowo nasze Biuro Obsługi Klienta postara się jak najszybciej odpowiadać na wszelkie Wasze zapytania, jednak prosimy o wyrozumiałość.
Dbajcie o siebie i swoich bliskich w tym trudnym czasie.
Ekipa UrbanCity.

UrbanRecTv
Zobacz na kanale YouTube
TvUrbanCity
Zobacz na kanale YouTube
UrbanCityPl
Zobacz w serwisie Instagram