(07.16.2021)

146 lat tradycji, czyli Lyle & Scott w UrbanCity


POCZĄTKI

Marka Lyle & Scott została założona w 1874 roku przez Williama Lyle'a i Waltera Scott'a.

Cieszy się długą i udaną historią przesiąkniętą innowacją oraz jakością wykonania swoich produktów.

W ciągu ostatnich 146 lat marka rozwinęła się znacząco - od skromnej fabryki dzianin ze szkockiego miasta Hawick do globalnie rozpoznawalnej brytyjskiej marki z uznaniem wśród mężczyzn na całym świecie.

Lyle & Scott swoją popularność zdobył już w latach ’50 współpracując w ramach produkcji luksusowej odzieży damskiej z takimi domami mody jak Dior, Chanel czy Yves Saint Laurent.

GOLF

Bazując na doświadczeniu w produkcji męskiej odzieży, w latach '60 pojawiła się pierwsza linia golfowa Lyle & Scott. Zbiegło się to z wprowadzeniem motywu Złotego Orła, który jest kojarzony ze światowej renomy polami golfowymi Gleneagles.

Dzięki eleganckiemu designowi oraz wysokiej jakości wykonania, kolekcja została pozytywnie przyjęta przez najlepszych graczy na całym świecie - w tym przez Malcolma Gregsona oraz Briana Huggetta.

W latach '70 i '80 światowej klasy golfiści, tacy jak Jack Nicklaus i Greg Norman, osiągnęli zwycięstwa na British Open nosząc dzianiny Lyle & Scott.

NOWA GENERACJA

Nowa generacja odbiorców przyszła wraz z Mods - subkulturą młodzieżową powstałą w Wielkiej Brytanii. Zainteresowanie Modsów najnowszymi trendami mody oraz muzyką eksperymentalną spowodowało zaprezentowanie Lyle & Scott zupełnie nowym odbiorcom.

Lata '80 przyniosły styl Casual, który był odpowiedzią na potrzeby środowisk piłkarskich. Styl "grzecznego chłopca" pozwolił kibicom bardziej wtopić się w tłum co wyraźnie wpłynęło na ich sympatię do drogich marek. Był to ruch organiczny i pełen pasji. Spowodował, że wielu młodych ludzi postawiło na inteligentną elegancję w ubiorze codziennym.

TERAZ

Czerpiąc inspiracje z różnego, unikalnego dziedzictwa w sporcie i modzie łączymy wszystko z naszą pasją do innowacyjnego i nowoczesnego designu. Prezentując kilka katalogów produktów o różnej segmentacji oferujemy nowoczesną kolekcję, która wpisuje się w oczekiwania czterech grup Klientów: 16-24, 25-34, 35-55 oraz 45+.

"For every man in the world to proudly own
a piece of Lyle & Scott."


Najnowsze artykuły


Kolekcja Społem x UrbanCity.

Prawdziwie polska kolaboracja ubrań w UrbanCity. Sieć sklepów Społem, kojarzy każdy, kto choć raz wybrał się do dużego miasta na zakupy. Neonowe logo to znak rozpoznawczy, z którym wiąże się niesamowita historia pełna przewrotów, trudności i ciągłego rozwoju. Poznaj kolekcję Społem x UrbanCity.

Czytaj więcej

146 lat tradycji, czyli Lyle & Scott w UrbanCity

Marka Lyle & Scott została założona w 1874 roku przez Williama Lyle'a i Waltera Scott'a. Cieszy się długą i udaną historią przesiąkniętą innowacją oraz jakością wykonania swoich produktów. W ciągu ostatnich 146 lat marka rozwinęła się znacząco - od skromnej fabryki dzianin ze szkockiego miasta Hawick do globalnie rozpoznawalnej brytyjskiej marki z uznaniem wśród mężczyzn na całym świecie.

Czytaj więcej

Promocja! Kolekcjonerski brelok Prosto GRATIS

Nie przegap okazji na zdobycie ekskluzywnego gadżetu. Limitowany brelok Prosto do tej pory był produkowany tylko jeden raz! Dla wszystkich fanów polskiej marki sklep UrbanCity przygotował niespodziankę. Do każdego zamówienia z produktem od Prosto dodajemy teraz GRATIS losowo wybrane, limitowane breloki, które zostały wyprodukowane ponownie przy współpracy z marką Prosto.

Czytaj więcej