Napapijri

Rainforest S PKT Black

Powrót
859

Tabela rozmiarów:

S 106 71 77 50
M 116 74 79 51
L 120 75 80 52
XL 124 76 83 53
2XL 134 79 85 55
Opis produktu
Opinie o produkcie
Płatności i wysyłka
Wymiana i zwroty

Męska kurtka z kapturem, kangurka marki Napapijri.

Outdoorowa kurtka kangurka Napapijri została utrzymana w modnym streetwearowym kroju. Idealnie sprawdzi się w mieście podczas deszczu oraz przyda na wycieczkę do lasu i w góry. Uszyta z wodoodpornego materiału, który nie wchłania wody, sprawi że Twoja bluza lub koszulka pozostaną suche. Dodatkową zaletą kurtek Napapijri jest ich wykonanie i technologia co sprawia że męskie ubrania zyskują status premium. Poliestrowa tkanina sygnowana symbolem PFC FREE jest wolna od związków perfluorowanych które są szkodliwe dla naszego zdrowia i środowiska. Tym samym marka podchodzi odpowiedzialnie do poprawy naszego otoczenia, starając się być bliżej natury.

MATERIAŁ 1: 100% poliamid
MATERIAŁ 2: 100% poliester
ZDOBIENIA: naszywka, żakardowa metka

DODATKOWE INFORMACJE:

  • naszywki wszyte na przodzie i rękawie
  • kaptur podszyty siateczką - regulowany sznurkiem ze stoperami
  • tylna cześć kaptura ściągana paskiem z możliwością regulacji
  • częściowo zapinana na suwak
  • wysoki kołnierz chroni szyję przed wiatrem
  • zapinana na rzep klapa ukrywa kieszeń na suwak
  • dodatkowa kieszeń typu kangur zapinana z obu stron na suwak
  • proste zakończenie rękawów - dodatkowo wbudowany wewnętrzny ściągacz zatrzymujący ciepło
  • suwak wszyty z bok kurtki pozwala na swobodne ściąganie
  • dolna część ściągana sznurkiem ze stoperem ułatwia dopasowanie
  • podszyta siateczką od wewnętrznej strony poprawia cyrkulację powietrza
  • uszyta z dbałością o detale
  • materiał nie zawiera związków PFC
  • Model Alan [178cm, 80kg] ma na zdjęciu rozmiar M

Kod Produktu: 1000093414

Dokładamy wszelkich starań aby paczki wychodziły jak najszybciej. Pracujemy w dni robocze, więc po każdym weekendzie i świętach w pierwszej kolejności wysyłamy zamówienia złożone w dni wolne, które posiadają status ZA POBRANIEM lub OPŁACONE.

Zamówienia, które w opisie zawierają informację o dłuższym czasie dostawy - są to głównie zegarki i słuchawki - wysyłamy po przyjściu produktu od dostawcy.

Zamówienia PreOrder wysyłamy zgodnie z datą podaną w opisie.

Zamówienia ze statusem WYMIANA wysyłamy dopiero po dostarczeniu do nas wymienianego produktu.

Zakupiony towar jest wysyłany kurierem DPD lub Paczkomaty InPost w zależności od wyboru Klienta. Do ceny zamówienia w sklepie należy doliczyć koszty wysyłki.

Koszt przesyłki DPD w obrębie całego kraju jest stały i zależny jedynie od wyboru sposobu płatności i w ramach jednego zamówienia wynosi odpowiednio 10 zł przy przedpłacie14 zł przy pobraniu.
Przedpłaty można dokonać kartą kredytową, przelewem za pośrednictwem serwisu DotPay.

Koszt przesyłki Paczkomaty InPost, w obrębie całego kraju jest stały i w ramach jednego zamówienia wynosi 10 zł. Przy czym zamówienia z usługą logistyczną Paczkomaty InPost realizowane są wyłącznie przy przedpłacie i na terytorium Polski.

Przy zamówieniu na kwotę powyżej 150 zł przesyłka w obrębie całego kraju jest gratis. Przesyłka gratis nie łączy się z promocją dot. kodów rabatowych.
Przesyłka gratis nie dotyczy sprzedaży biletów na imprezy.

Koszt przesyłki zagranicznej wynosi 50 zł. Przy zamówieniu na kwotę powyżej 500 zł przesyłka do krajów Unii Europejskiej jest gratis.
Przesyłka zagraniczna realizowana jest jedynie przy przedpłacie na konto do następujących krajów: Austria, Belgia, Bułgaria, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (bez Kanarów), Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Monako, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.
Przedpłaty można dokonać kartą kredytową, przelewem za pośrednictwem serwisów DotPay oraz PayPal.

Do krajów UE nie należą m.in. Szwajcaria, Norwegia, wyspa Man oraz wyspy Normandzkie - nie wysyłamy tam paczek.

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych (chyba, że jest w opisie przedmiotu podany inny termin), czas ten może się wydłużyć w wyniku zdarzeń losowych.
W przypadku przelewu czas liczy się od chwili jego zaksięgowania (zmiany statusu zamówienia na OPŁACONE).

Czas dostawy paczki krajowej przez kuriera wynosi 48h (liczy się od chwili nadania paczki - zmiany statusu zamówienia na: "WYSŁANE" oraz nie dotyczy to dni wolnych od pracy), a paczki zagranicznej od 3 do 5 dni roboczych.

W momencie nadania przesyłki otrzymujesz na adres mailowy informację z numerem przesyłki DPD lub Paczkomaty InPost.

Przesyłkę można monitorować na stronie DPD lub Paczkomaty InPost.
Informacje dotyczące przebiegu paczki widoczne będą z chwilą dotarcia paczki do sortowni firmy kurierskiej, około godzin wieczornych. 
Kurierzy doręczają przesyłki w godzinach swojej pracy (ok. 8:00-18:00).
Nie ma możliwości zastrzegania godzin dostawy, dlatego prosimy o podawanie adresu dostawy gdzie mogą Państwo odebrać paczkę w tym przedziale godzinowym.
Kurierzy zazwyczaj kontaktują się telefonicznie, prosimy również o podawanie właściwych numerów kontaktowych.
Przesyłki kurierskie są dobrze zapakowane (koperty bąbelkowe, kartony) i ubezpieczone.

Jeśli chcesz odesłać do nas towar bądź go wymienić proszę skorzystaj z FORMULARZA ZWROTU lub z FORMULARZ WYMIANY. Więcej informacji znajduje się na zakładkach Zwrot, Wymiana oraz Reklamacja w dziale pomocy

Zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań i chcesz go zwrócić? Nic trudnego, masz na to 30 dni!
Zapoznaj się z poniższą instrukcją i dokonaj poprawnego zwrotu

1. Przygotowanie dokumentów
Zacznij od wypełnienia formularza zwrotu znajdującego się poniżej: FORMULARZ ZWROTU
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza prosimy napisać na czystej kartce wymagane informacje sugerując się formularzem.
Warunkiem do zwrotu jest również dowód zakupu (paragon lub faktura), który jest dołączany do każdego produktu.

2. Kompletowanie paczki
Zwracane produkty muszą być nowe i nieużywane , zadbaj również o to aby produkt wrócił do nas w jak najlepszym stanie, szczególną uwagę prosimy zwrócić odsyłając produkty, które mogą łatwo ulec uszkodzeniu np. czapki czy akcesoria.
W przypadku obuwia prosimy nie obklejać oryginalnego opakowania butów taśmą klejącą - karton z obuwiem należy włożyć do innego pudełka. Jeżeli masz problem ze znalezieniem odpowiedniego kartonu wykorzystaj nasze opakowanie.
Oryginalne folie oraz metki nie są wymagane ale będziemy bardzo wdzięczni, jeśli produkt zostanie odesłany wraz z nimi.

3. Wysyłka
Upewnij się, że spełniłeś poprzednie wymogi i w paczce znajduje się formularz, dowód zakupu oraz zwracane produkty. Następnie wyślij paczkę na adres naszej siedziby:
New Media s.c.
ul. Żmigrodzka 249B
51-129 Wrocław
Zadbaj o swoją przesyłkę! W trosce o bezpieczeństwo przesyłanych towarów zalecamy korzystanie z usług firm kurierskich lub nadawanie paczek z potwierdzeniem nadania.
Uwaga! Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem.

4. Zwrot należności
Pieniądze zwracamy przelewem na konto w możliwie najszybszym czasie, ale nie później niż do 14 dni roboczych, od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.

Copyright © UrbanCity.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

Serwis używa cookies w zakresie określonym w Polityce prywatności. Możesz zmienić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w przeglądarce.

Zamknij